بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

تدبیر۲۴: بدون تردید همه ما می خواهیم در کوتاه ترین زمان و به راحت ترین شیوه ممکن برنامه ای بی نقص برای سفر خود بچینیم. در دنیای پر سرعت امروزی بهترین راه مراجعه به سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار است. برای نمونه سامانه ای مانند قاصدک 24 آنقدر جامع و کامل است که می توانید در آن هم بلیط قطار خود را تهیه کنید، هم بلیط قطار و هم بیمه مسافرتی. ضمن اینکه دست شما در انتخاب بلیط قطار یا بلیط هواپیما باز است. دلیل ان هم این است که قاصدک 24 با شرکت های هوایی و کارگزاران ریلی نامی و معتبر کشور همکاری می کند.

بلیط هواپیما کرمان

اگر قصد سفر به شهر کویرهای ایران را دارید و به دنبال سرعت هستید، بهتر است برنامه یک سفر هوایی را بچینید. خرید بلیط هواپیما کرمان آن هم از سامانه ای مانند قاصدک 24 یعنی به استقبال یک سفر راحت رفتن. لازم نیست وقت زیادی هم برای خرید بلیط هواپیما کرمان بگذارید. اگر سری به قاصدک 24 بزنید، فاصله اندک خود با شهر کرمان را احساس خواهید کرد. 
اگر می خواهید بلیط هواپیما خود را از قاصدک 24 بخرید، فقط به اینترنت نیاز دارید. وارد سایت می شوید، اطلاعات سفر خود را وارد کرده و منتظر می مانید. در زمانی کوتاه لیستی از کلیه بلیط های موجود اعم از چارتر و سیستمی برای شما نشان داده می شود. می توانید بلیط خود را در هر ساعت، هر ایرلاین و با هر قیمتی که بخواهید، فیلتر کنید. در نهایت هم بلیط مورد نظر شما در زمانی کوتاه به ایمیلتان می آید.

بلیط قطار کرمان

کرمانِ زیبا با کویر شهداد و کلوت های اسرارآمیزش، در هر فصلی از سال میزبان مسافران است. بلیط قطار کرمان برای خیلی ها بلیط یک سفر خاطره انگیز است. با خرید بلیط قطار کرمان قرار است هم خاطره سفرهایتان با قطار زنده شود و هم خاطره ای جدید از یک سفر راحت برایتان ساخته شود. خرید بلیط قطار کرمان از قاصدک 24 شروع یک سفر راحت را به شما نوید می دهد. پای اینترنت بنشینید، به سایت قاصدک 24 مراجعه کنید و در بخش بلیط قطار، با وارد کردن اطلاعات سفر خود، بلیط قطار کرمان را آنگونه که می خواهید، خریداری کنید. امکان انتخاب از بین شرکت های ریلی مختلف، قاصدک 24 را به یک مرجع محبوب تهیه بلیط قطار تبدیل کرده است.

خرید بلیط هواپیما

راحتی و سرعت آرمان خیلی هاست. به خصوص اگر قرار بر تجربه یک سفر آرامش بخش باشد. همین کافیست تا مسافران هواپیما برای خرید بلیط هواپیماخود مشتری قاصدک 24 شوند. امکان خرید بلیط هواپیما در بازه های قیمت متنوع و از ایرلاین های مختلف، انتخاب خوب را برای ما به ارمغان می آورد و سفری دلچسب را رقم می زند. خرید بلیط هواپیما چه از نوع چارتر باشد و چه از نوع سیستمی آن هم از شرکت های هوایی معتبری چون ماهان، ایران ایر و ... فرصتی است که بی تردید خرید از قاصدک 24 برای شما به همراه خواهد داشت. چه چیزی مانند خرید بلیط هواپیما در زمانی کوتاه و با قیمت دلخواه می تواند آسودگی خیال شما در سفر را تضمین کند.

خرید بلیط قطار

خرید بلیط قطار شاید زمانی یکی از سخت ترین مراحل یک سفر بود. اما بدون شک امروز اگر آسان ترین نباشد، یکی از آسان ترین بخش های آن است. برای اینکه با حوصله سفر کنید و از چشم اندازهای بین راه هم لذت ببرید، خرید بلیط قطار را می توانید یک گزینه مناسب بدانید. چه گزینه ای مناسب تر از قاصدک 24. فقط اطلاعات سفر خود را داشته باشید و به اینترنت وصل شوید. قاصدک 24 بلیط قطار با هر قیمت و هر نوع قطاری را که بخواهید، به شما پیشنهاد می کند. در نهایت انتخاب و خرید بلیط قطار با شماست.

برچسب ها: تدبیر۲۴
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها