بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
شهرام آذر با انتشار بخشی از کنسرت مهران مدیری که آهنگ سوغاتی را اجرا کرده بود، به خوانندگی مهران مدیری ایراد گرفت و با انتقاد از او نوشت:

تدبیر24»درود بر شما اقای مدیری. بنا بر اظهارات خانواده محترم زنده یاد استاد ناصر چشم‌اذر سازنده این اهنگ « سوغاتی» ایشان خیلی سعی کردند که این اهنگ را همراه با کلام بر روی صحنه اجرا کنند و هرگز این اجازه را تا دم مرگ نیافتند.

اینک چگونه است که شما میتوانید این اهنگ زیبا و خاطره انگیز که میلیونها طرفدار دارد و با صدای زیبای زنده یاد خانم هایده اجرا شده را ازادانه و بدون هیچ مزاحمتی بر روی صحنه اجرا کنید؟

دوم اینکه مردم شما را به عنوان هنرپیشه طنز اجتماعی(نه سیاسی) میشناسند که این را از راه تمسخر دیگران و تیکه و مزه پرانی به دست اوردید و نه از راه بازیگری ممتاز و این کار را خوب اجرا میکنید .

بنده حقیر به شما توصیه میکنم که همین راه را ادامه دهید و هرگز به فکر خوانندگی نباشید به چند دلیل.

کاملا بدون احساس میخوانید. وسعت صدای بسیار کمی دارید. اجرای تحریر موسیقی ایرانی را نمیدانید. نمیتوانید کلمات شعر را با احساس خود ان کلمه اجرا کنید. شنونده فکر میکند که شما دارید شوخی میکنید.

اگر عرایض مخلص را قبول ندارید، حتما نظر اساتید محترم موسیقی را جویا شوید. بی شک شما طنز نویس و مجری توانایی هستید. نه خواننده.

شهرام آذر به مهران مدیری: خوانندگی نکن+عکس

برچسب ها: تدبیر24 ، شهرام آذر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها