بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
پس از مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، دو کاپیتان تیم ملی کشورمان،‌ احسان حاج‌صفی دیگر کاپیتان تیم ملی نیز با عقد قراردادی به تیم تراکتورسازی تبریز ملحق شد.
تدبیر24»احسان حاج صفی ملی‌پوش فصل گذشته المپیاکوس یونان با عقد قراردادی به جمع تراکتورسازان تبریزی پیوست و شاگرد جان توشاک در این تیم شد.

تراکتورسازی که رقیب دیگر تیم ایرانی یعنی سپاهان برای جذب حاج صفی بود، توانست رضایت تیم یونانی را برای به خدمت گرفتن این مدافع جلب کند و از هفته هفتم از حاج صفی در تیمش بهره ببرد. بدین ترتیب پس از مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، دو کاپیتان تیم ملی ایران ،‌ احسان حاج‌صفی دیگر کاپیتان تیم ملی نیز با عقد قراردادی به تیم تراکتورسازی تبریز ملحق شد. باید دید این تیم پرستاره چه عنوانی در پایان لیگ هجدهم کسب خواهد کرد.

سومین‌کاپیتان تیم‌ملی هم رسمابه‌تراکتورپیوست

حاج صفی پیش تر سربازی خود را در تبریز سپری کرده بود و حالا بار دیگر به این تیم بازگشته تا کار ناتمامش که قهرمانی در لیگ برتر بود را به سرانجام برساند. حاج صفی 28 ساله در آستانه صدمین بازی ملی است و احتمالا در جام ملت های آسیا نیز یکی از مهره های اصلی تیم ملی خواهد بود. او سابقه بازی در تیم های اف‌اس‌وی فرانکفورت، سپاهان اصفهان، پانیونیوس یونان و المپیاکوس یونان را دارد و نزدیک به 350 بار در لیگ ایران به میدان رفته است.

برچسب ها: تدبیر24 ، عکس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها