بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
بررسی تازه‌ترین فایل‌ها در بازار آپارتمان‌های لوکس‌متراژ پایتخت نشان می‌دهد املاک مشابه در محله‌های مشابه با اختلاف چند میلیون تومانی به ازای هر مترمربع قیمت‌گذاری و عرضه شده است.
تدبیر24»همان‌گونه که انتظار افزایش قیمت در بازار آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده همچنان وجود دارد و سازنده‌ها با این تصور که می‌توانند آپارتمان‌های خود را اگر نه به متقاضیان مصرفی، اما به سرمایه‌گذاران ملکی با قیمت‌های بیشتر از آخرین معاملات منطقه بفروشند، باز هم تلاش می‌کنند قیمت خود را در عرضه‌های جدید نسبت به قیمت‌های ماه گذشته افزایش دهند، در بازار آپارتمان‌های لوکس در گران‌ترین مناطق تهران نیز چنین وضعیتی مشهود است.

قیمت آپارتمان‌های بالای ۲۰۰ متر در تهران+عکس

برچسب ها: تدبیر24 ، عکس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها