بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نگران تأمین کالاهای ضروری نباشند.
تدبیر24» محمدمهدی مفتح در استودیوی پخش خبر 21 شبکه اول سیما افزود: با توجه به آشفتگی های بازار ناشی از جنگ اقتصادی آمریکا و همپیمانانش علیه ایران شاهدیم که کالاهای اساسی به شکل و قیمت مناسب در دسترس مردم قرار ندارد اما به دنبال اطمینان بخشی به مردم هستیم که نگران تأمین کالاهای مورد نیاز و ضروری خود نباشند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طرحی دو فوریتی داریم که کلیاتش در مجلس تصویب شد که طی آن دولت باید کالاهای اساسی مانند مواد پروتئینی شامل گوشت قرمز و سفید، روغن، حبوبات، قند و شکر و لبیات را تأمین و توزیع صحیح انجام دهد تا با قیمت و زمان مناسب به دست مردم برسد.

مفتح گفت: وقتی مواد اولیه این نیازمندی ها بر اساس دلار 4 هزار و 200 تومانی باشد پس قیمت تمام شده پایین و مناسبی هم خواهد داشت.

گفتنی است کالاهایی که دولت با ارز بیشتر از 4 هزار و 200 تومان تهیه کند ممکن است گرانتر به دست مصرف کننده برسد پس این طرح دو فوریتی حتماً بار مالی هم خواهد داشت.

او تأکید کرد: به دنبال آنیم که طرح و نرخ گذاری جدید در بازار ایجاد نشود.

تعاونی های نیروهای مسلح، کارمندان، فرهنگیان و عشایر بسترهای مناسبی برای توزیع این کالاهای ضروری است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه از نهایی شدن نتایج این طرح تا 72 ساعت آینده یعنی پس از تأیید دو فوریت در صحن علنی مجلس خبر داد و افزود: این طرح حداکثر تا چهارشنبه به انجام خواهد رسید و پس از تأیید شورای نگهبان، عملیاتی می شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، فرهنگیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها