بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
فیلم سینمایی «سپید و سیاه» ساخته قاسم جعفری پس از ده سال رفع توقیف شد و به زودی اکران خواهد شد

تدبیر24»«سپید و سیاه» هشتمین ساخته قاسم جعفری کارگردان سینما و تلویزیون ایران است که در سال ۸۸ ساخته شد و تاکنون موفق به دریافت پروانه نمایش نشده بود. این فیلم از زمان ریاست جواد شمقدری در سازمان سینمایی در انتظار پروانه نمایش بود و اوایل سال ۹۲ در وزارت ارشاد در یک سانس ویژه برای اهالی رسانه و منتقدان اکران شد. این فیلم پس از ۱۰ سال مجوز اکران گرفته است.

جعفری که پیش از ساخت فیلم «سپید و سیاه» کارگردانی فیلم های «مجنون لیلی»، «بازنده»، «گرگ و میش»، «پروانگی» را در کارنامه خود دارد، پس از دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان همدان و جایزه منتقدان برای فیلم «دختران»، با فاصله کوتاهی فیلم «سپید و سیاه» راجلوی دوربین برد. این فیلم به مساله جوانان در سن بلوغ و نوجوانی می پردازد.


خلاصه داستان فیلم «سپید و سیاه»

جوانی ۲۲ ساله به نام فرید، پیش از مهاجرت همیشگی اش از ایران، برای وداع با هفت دختر که هر یک نشانه ای از عشق گم شده او را دارند، در آخرین روز سال، سفری را از جنوبی ترین تا شمالی ترین نقطه تهران آغاز می‌کند.


فیلم «سپید و سیاه»,مهرداد صدیقیان,اکران فیلم

فیلم «سپید و سیاه»

بازیگران فیلم

  • مهرداد صدیقیان

    مهشید افشارزاده

    زنده یاد صدرالدین شجره

    شهرزاد کمال زاده

    نگین معتضدی

    آزاده مهدیزاده

    و ...

تهیه کنندگی این فیلم بر عهده جلال شمسیان است و فرزاد جودت فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها