بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
شاید شما به دنبال چیزی هستید که جذابیت شما را برای ملاقات‌ها و قرار‌های کاری افزایش دهد و یا به دنیال عطری برای مصرف روزانه و عادی خود باشید؛ بنابراین شما باید از رایحه و عطر منحصر به فرد استفاده کنید که برای تمامی مناسبت‌های مختلف مناسب باشد. در زیر بهترین ادکلن و رایحه‌های سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی می‌کنیم.
تدبیر24»امروزه انواع مختلفی عطر و ادکلن در بازار موجود می‌باشد و انتخاب رایحه‌ای مناسب کاری بسیار دشوار است. رایحه‌ها به طور معمول به ۵ دسته تقسیم می‌شوند:
Perfum، Eau de Perfum، Eau de toilette، Eau de Cologne و Eau Fraiche
Perfum گرانقیمت‌ترین نوع رایحه با غلظت بالای عطر و محتوای کم الکل است. Eau de Perfum دارای غلظت بالایی از عطر می‌باشد و تا ۵ ساعت ماندگاری دارد؛ این نوع رایحه از Perfum ارزانتر است و مناسب برای مطرف پوستی می‌باشد. Eau de toilette یکی از محبوب‌ترین انواع رایحه با غلظت عطر ۵-۱۵ ٪ است و اغلب روزانه مصرف می‌شود. Eau de Cologne تنها دارای غلظت ۲ تا ۴ درصد عطر و غلظت بالای الکل است وهمچنین تنها تا ۲ ساعت ماندگاری دارد؛ و در نهایت، Eau Fraiche دارای کمترین غلظت عطر است و بیشتر برای مواردی مانند کرم اصلاح استفاده می‌شود.
حالا، چه عطری را انتخاب کنید؟ شاید شما به دنبال چیزی هستید که جذابیت شما را برای ملاقات‌ها و قرار‌های کاری افزایش دهد و یا به دنیال عطری برای مصرف روزانه و عادی خود باشید؛ بنابراین شما باید از رایحه و عطر منحصر به فرد استفاده کنید که برای تمامی مناسبت‌های مختلف مناسب باشد. در زیر بهترین ادکلن و رایحه‌های سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی می‌کنیم.

Mr. Burberry Eau de Parfum

۹ ادکلن برتر سال ۲۰۱۸

این رایحه از هیجان و جذابیت شبانه در لندن الهام گرفته شده است و دارای بوی گرم و حساس می‌باشد. این عطر حاوی رایحه مرکبی از ترخون، دارچین تند، عنبر چوب و پچولی است.
قیمت: ۷۷-۹۷ دلار

Ted Baker Tonic Cu Eau de Toilette

۹ ادکلن برتر سال ۲۰۱۸

این رایحه برای آقایان متشخص و جنتلمن ایده آل می‌باشد و باعث افزایش درخشش و جذابیت شما در ملاقات‌های عصرانه می‌شود. این عطر حاوی رایحه‌ای نرکیبی از گریپ فروت، ترنج، فلفل، چوب سدر و مشک می‌باشد.
قیمت: ۸۵ دلار

Bleu De Chanel Eau De Perfum

۹ ادکلن برتر سال ۲۰۱۸

آیا به دنبال یک عطر غیر منتظره هستید؟ بنابراین، ممکن است شما از رایحه جسورانه با طعمی تلخ و چوبی استفاده کنید که مورد پسند تمامی اشخاص نمی‌باشد؛ اما این ادکل از شرکت چنل، دارای رایحه ترکیبی از مرکبات تازه می‌باشد که باعث افزایش قدرت و نفوذ شما می‌شود.
قیمت: ۹۰-۱۵۰ دلار

Dior Sauvage Eau De Toilette

۹ ادکلن برتر سال ۲۰۱۸

کریستین دیور یک غذای معطر و کامل را به نام Sauvage با رایحه فلفل، ترنج و آمبروکسان ایجاد کرد که جایزه Best Of Beauty Magazine را برای عطر‌های مردانه در سال ۲۰۱۶ به دست آورد.
قیمت: ۷۷-۱۴۵ دلار

Tom Ford ‘Oud Wood’

۹ ادکلن برتر سال ۲۰۱۸

این یک رویداد ویژه است و شاید شما می‌خواهید یک ادکلن جالب جدید را امتحان کنید. یک عنصر نادر و بسیار پرطرفدار که به طرز باورنکردنی شاداب است و همچنین حاوی رایحه‌های چوب کریستال، قلم، چوب صندل، و کهربا است.
قیمت: ۲۳۰ – ۳۱۲ دلار

Maison Margela ‘Replica at the Barber’

۹ ادکلن برتر سال ۲۰۱۸

بهترین عطر‌ها آن‌هایی هستند که خاطراتی از لحظه‌های شاد و یا مکان‌های مورد علاقه را به یاد می‌آورند. مازن مارگلا این عطر را ایجاد کرده است تا نوستالژی یک فروشگاه آرایشگری سنتی در دنیای مدرن را به ارمغان بیاورد.
قیمت: ۱۲۶ دلار

Creed ‘Silver Mountain’

۹ ادکلن برتر سال ۲۰۱۸

اولیویه کرید، اسکی باز قهرمان، به دنبال یک عطر مدرن بود که زیبایی و خلوص جریان‌های یخبندان آلپ سوئیس را، جایی که او آرامش پیدا می‌کرد، برای همیشه و در همه جا به یاد او بیاورد. بنابراین، خط تولید عطر‌های او مرتبط با مکان‌های مورد علاقه او در کوه‌ها بوجود آمد. این عطر حاوی رایحه‌های ترنج، ماندارین، چای سبز، صندل چوب و مشک است.
قیمت: ۲۹۰ – ۳۹۵ دلار

Givenchy – Gentleman Only

۹ ادکلن برتر سال ۲۰۱۸

این عطر و بوی متمایز شده توسط گیونچی، برای نجیب زاده‌های امروزی است که تجسم ویژگی‌های جوانمردی و حسن نیت ارائه می‌دهند. عطر و طعمی فوق العاده با رایحه‌های ماندارین سبز، پچولی و ماست.
قیمت: ۹۱ دلار

Giorgio Armani Acqua Eau De Toilette

۹ ادکلن برتر سال ۲۰۱۸

آیا به دنبال عطر کلاسیک هستید؟ بنابراین، حتما این رایحه و عطر را از جورجیو آرمانی در نظر بگیرید. Acqua Di Gio، به معنای واقعی کلمه، بوی بهشت را می‌دهد. این رایحه ترکیبی از بوی میوه‌ها و گیاهان تازه می‌باشد.
قیمت: ۴۸ – ۱۱۸ دلار

برچسب ها: تدبیر24 ، ادکلن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها