بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۱۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به نزدیکی سال تحصیلی به دغدغه‌های معلمان و مربیان توجه شود.
تدبیر24»علی گل مرادی، نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (چهارشنبه)‌ مجلس گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل مدارس لازم است که آموزش و پرورش به دغدغه‌های مربیان، معلمان و مسئولان توجه لازم را داشته باشند.

وی افزود: ما که نتوانستیم دغدغه‌های مربیان، معلمان را در مبحث حقوق، معیشت و امکانات رفاهی بر طرف کنیم. نتیجه ای که امروز وجود دارد به دلیل ناکارآمدی آموزش و پرورش و سطح توانمندی است که محصول آموزش و پرورش است. این سازمان با جدیت بیشتری با توجه به نزدیک شدن فصل آموزش چاره اندیشی کند.

گل مرادی در پایان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی موضوع پرداخت بیمه کشاورزان را مورد تاکید قرار داد.

برچسب ها: تدبیر24 ، معیشت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها