بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ۱۳ شهریورماه ۹۷ در صحن علنی پارلمان اقدام به ارائه نطق‌های ساختار شکنانه و ضد امنیت ملی کردند.

تدبیر24»برای مشاهده متن کامل این نطق‌ها روی عناوین آن‌ها کلیک کنید:

*حیدری: منافع ملی را می‌توان با تعامل مثبت در روابط داخلی و خارجی به دست آورد

*سلحشوری: ما قوه مجریه نیستیم و اختیار نداریم/ وظیفه مجلس وضع قوانین و نظارت بر اجرای قانون است

در همان روز، جمعی از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نسبت به نطق این دو نماینده شکایت کردند.

این در حالی است که محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود ضمن حمایت از نطق این دو نماینده امیدی، از مخالفت‌ها با نطق این دو نماینده ابراز تاسف کرده است:

«در شرایط فعلی کشور لحاظ کردن منافع ملی و وحدت و انسجام ملی از سوی مسئولان قوای سه گانه و تریبون داران باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

www.dustaan.com حمایت عارف از نطق هنجارشکنانه ۲ امیدی +عکس

 

 

جای تاسف است افراد و رسانه‌هایی که مدعی انقلابی گری و ارزش مداری هستند برای مخالفت با اظهارات یک مسئول و یا یک نماینده مردم متوسل به ادبیات ضد ارزشی و کوچه بازاری می‌شوند. رسانه‌های ما باید با رعایت اخلاق و حرمت افراد به این موارد بپردازند و فرصت پاسخگویی به نقد‌ها را فراهم کنند.»

 

سخنان عارف مبنی بر ادبیات ضد ارزشی و کوچه بازاری و همچنین لحاظ کردن منافع ملی و وحدت و انسجام ملی در حالی بیان می‌شود که دو نماینده مذکور در سخنانی هم‌آوا با دشمنان قسم خورده انقلاب به ساختار‌های اصلی نظام اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و میراث خمینی کبیر است حمله کردند.

طبق گفته برخی از نمایندگان جالب اینجاست که آقای عارف نه تنها هیچ ایرادی به این دو نماینده نمی‌گیرد بلکه به منتقدان این ساختارشکنانه حمله می‌کند.

البته جمعی از نمایندگان هم طی نطق، تذکر و مصاحبه‌های خود در انتقاد به این نطق‌ها واکنش نشان دادند و عنوان کردند که پس از نطق این دو نماینده برخی شبکه‌های خارجی عروسی گرفته بودند. این نشان می‌دهد که برخی حرف‌ها، بازی در زمین دیگران و دشمن است.

ردر عین حال این نمایندگان معتقدند که اتفاقا بیان چنین مطالبی آن هم از تریبون رسمی مجلس ضد ارزشی است و بیامن چنین مطالبی موجب تشویش اذهان نسبت به ارکان نظام مقدس اسلامی می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، عارف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها