بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۱۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
«اما تامپسون» بازیگر و کمدین سرشناس انگلیسی از ابراز علاقه دونالد ترامپ به خود در سال ۱۹۹۸ میلادی خبر داد.
«اما تامپسون»، بازیگر و کمدین انگلیسی روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای اعلام کرد «دونالد ترامپ» پیش از آنکه رئیس جمهور آمریکا شود، به او ابراز علاقه کرده است.

www.dustaan.com افشای علاقه ترامپ به برقراری رابطه با یک بازیگر زن انگلیسی + عکس

وی در این مصاحبه به دوران بازیگری برای یک فیلم سیاسی به نام «رنگ‌های اصلی» در سال ۱۹۹۸ اشاره کرد که در آن نقشی را با الهام از «هیلاری کلینتون» بازی می کرد. تامپسون گفت: در آن زمان دونالد ترامپ به گونه ای شماره تلفن من را در استودیوی یونیورسال گیر آورد و روز بعد با من تماس گرفت تا با من قرار ملاقات بگذارد. او در آن زمان هم درست مثل الان صاحب املاک و مستغلات زیادی بود. تامپسون در ادامه گفت: من در آن زمان پیشنهاد قرار ملاقات دونالد ترامپ را رد کردم.

www.dustaan.com افشای علاقه ترامپ به برقراری رابطه با یک بازیگر زن انگلیسی + عکس

افشای تمایل دونالد ترامپ برای برقراری رابطه نامشروع با زنان و دختران مختلف و سوء استفاده جنسی از آنها مسئله تازه ای نیست. روزنامه وال استریت ژورنال پیشتر در مطلبی رابطه نامشروع رئیس جمهور آمریکا با استورمی دنیلز، بازیگر زن فیلم های مستهجن را فاش کرد و نوشت یکی از وکلای دونالد ترامپ برای ساکت نگه داشتن این زن، مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به او حق السکوت داده است. همچنین پیش از افشای این جزئیات هم دست کم ۱۱ زن اعلام کرده بودند دونالد ترامپ بدون رضایتشان به آنها نزدیک شده است. برخی دیگر هم اعلام کردند ترامپ آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

این درحالی است که دونالد ترامپ همیشه این اتهامات را تکذیب کرده و گفته است که او قربانی بزرگترین تخریب سیاسی در تاریخ آمریکا شده است!

برچسب ها: ترامپ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها