بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
صفحه رسمی حجت الاسلام پناهیان با انتشار پستی در خصوص استجابت دعا، به روز رسانی شد.

تدبیر24»صفحه رسمی حجت الاسلام پناهیان در خصوص استجابت دعاهایی که در محضر خداوند به صلاح ما نیستند، پستی را در معرض دید کاربران قرار داد.

طبق بیانات حجت الاسلام پناهیان؛ محال است فرد خود را نیازمند به خداوند ببیند و از او خودش را بخواهد و خداوند دریغ کند. همچنین در صورتیکه دعایی مصلحت نبوده و یا دیر مستجاب شود، دعای ما درباره تقرب به خداوند هرگز بی‌جواب نمی‌ماند.

گفتنی است؛ یک از مهم‌ترین رمزهای استجابت دعا این است که فرد احساس تنهایی و بی‌پناهی نسبت به همۀ عالم، و حسّ پناهجویی و پناه بردن به خداوند را داشته باشد. فرد بایستی عمیقا این حسّ را داشته باشد که «خدایا من هیچ‌کسی را غیر تو ندارم و کسی جز تو من را پناه نمی‌دهد» .، در غیر این صورت اولین زمان که این حسّ را تجربه خواهد کرد «لحظۀ جان دادن» است.

در همین رابطه می‌توانید پست منتشر شده را در خصوص استجابت دعا در صفحه رسمی  حجت الاسلام پناهیان مشاهده کنید:

محال است این دعا بی جواب بماند

برچسب ها: تدبیر24 ، پناهیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها