بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
چندساعتی است که شایعه واگذاری پارک لاله یکی از بوستان‌های عمومی شهر تهران که در منطقه ۶ تهران قرار دارد، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. برخی با انتشار تصویر زیر مدعی شدند که برای ورود این پارک از شهروندان پول دریافت می‌کنند.

تدبیر24»در این شایعه هزینه ورودی پارک لاله در روز ۳ هزار تومان، در شب ۶ هزار تومان و هزینه استفاده از آلاچیق در این پارک ۱۰ هزار تومان ذکر شده است.

ماجرای واگذاری «پارک لاله» به بخش خصوصی +عکس

پدرام طلوعی رئیس فضای سبز منطقه ۶ شهرداری تهران در گفت: وگویی با تکذیب این ادعا گفت: هرگز پارک‌های عمومی به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود.

وی همچنین از مردم خواست تا اخبار را از رسانه‌های معتبر پیگیری کنند و هر خبر منتشر شده‌ای را بدون منبع باور نکنند.

پارک لاله از شمال به خیابان فاطمی، از جنوب به بلوار کشاورز، از غرب به خیابان کارگر شمالی (خیابان امیرآباد) و از شرق به خیابان حجاب محدود می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، پارک لاله
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها