بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
یک کشیش 4 خواهر را مورد سواستفاده جنسی قرار داد.
4 خواهر در پنیسلوانیا قربانی هوس های یک کشیش کاتولیک شدند.

آن ها در مصاحبه ای گفتند که این مرد شیطان Evil صفت از هر فرصتی برای آزارشان استفاده و گاهی آن ها را پشت میز ناهارخوری در آشپزخانه آزار می کرد.

این خواهران که پتی، لارا، ترزا و کارولین نام دارند گفتند که این کشیش به دلیل این که دوست خانوادگیشان بوده و اکثر اوقات در خانه آن ها رفت و آمد داشته دسترسی راحت تری به آن ها داشته و از سن کم آن ها را مورد تعرض قرار داده است.

کارولین در ادامه گفت: پدر و مادر ما به دلیل اعتمادی که به او داشتند اکثر اوقات او را به خانه مان دعوت می کردند و در نبودشان از وی می خواستند که مراقب ما در خانه باشد که همین موقعیت باعث تجاوز Rape های متعدد او به ما می شد.

قربانیان بعد از چندین سال تحمل و صبر این جنایات کشیش را به پلیس Police لو دادند.

آن ها به افسرپرونده گفتند که تاکنون به دلیل ترس از رفتار های این کشیش سکوت کردند اما در حال حاضر از تحمل این خشونت جنسی خسته شده اند و درخواست دستگیری و مجازات وی را دارند.

افسرپرونده پس از ثبت گفته های این قربانیان اقدام به دستگیری کشیش کرد.

پدر گیلا در بازجویی ها منکر این اقدامات شد اما با شهادت 4 خواهر و تاییدیه پزشکی قانونی جرم Crime او ثابت شد.

در حال حاضر متهم در زندان Prison است تا حکم او اعلام شود.

کشیش (2)

برچسب ها: تدبیر24 ، شیطان صفت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها