بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان می‌گوید کسی که کودک اصفهانی را به چاه انداخت مشکل روانی داشته و مسئولیت کیفری ندارد.

تدبیر24»سعید سلیمیان در رابطه با فیلمی که چند روزی است در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، اظهار کرد: این کودک بلافاصله بعد از آن‌که توسط آن فرد به چاه انداخته می‌شود، توسط همسایه‌ها اطلاع‌رسانی شده و وی را از چاه خارج کرده و به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

ماجرای فیلم پسری که دختری را به چاه انداخت +عکس

وی ادامه داد: این اتفاق برخلاف آنچه در شبکه‌های مجازی عنوان می‌شود متعلق به فلاورجان بوده است. کودک در بیمارستان جراحاتی از ناحیه سر داشته که مداوا شده و اکنون بدون هیچ مشکل مرخص شده و در خانه است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کسی که این دختربچه را در چاه انداخته، پسرعموی چهارده ساله اوست که مشکلات روانی داشته و به همین دلیل مسئولیت کیفری نداشته و با وجود این‌که پرونده‌ای در دادسرای فلاورجان برای این رخداد تشکیل شده، آزاد شده است.

به گزارش ایسنا، در روز‌های گذشته فیلمی در شبکه‌های مجازی با عنوان "فاجعه در اصفهان" دست به دست شد که نشان می‌دهد فردی یک دختربچه پنج ساله را به طور عمد درون چاه فاضلاب انداخته و می‌گریزد.

برچسب ها: تدبیر24 ، دختری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها