بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
شنیده‌ها حاکی از آن است که سومین سفیر زن جمهوری اسلامی ایران از قوم بلوچ و اهل سنت، قرار است به زودی معرفی شود.

تدبیر24»بر این اساس خانم «حمیرا ریگی» فرماندار شهرستان قصرقند در استان سیستان و بلوچستان، به عنوان سفیر جدید ایران در بروئنی دارالسلام (بندر سری بگاوان» عهده‌دار این سمت خواهد شد.

وی پیش از این نیز بخشدار شهر بندری چابهار بوده است. ریگی همچنین مشاور مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان، دبیر کمیسیون امور بانوان فرمانداری چابهار و دبیر کمیسیون شورای شهر چابهار نیز بوده است.

سومین سفیر زن به زودی معرفی می‌شود +عکس

عبدالحمید فکری در حال حاضر عهده‌دار سفارت ایران در برونئی دارالسلام است.

چندی پیش هم «پروین فرشچی» معاون سازمان حفاظت محیط زیست نیز به عنوان سفیر جدید کشورمان در هلسینکی (فنلاند) و به عنوان دومین سفیر زن پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شد.

مرضیه افخم سخنگوی اسبق وزارت خارجه اولین سفر زنی بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به این سمت منصوب شد و در حال حاضر عهده‌دار سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی (کوالالامپور) است.

«صالح ادیبی» نخستین ایرانی کرد اهل سنت است که به عنوان سفیر ایران در ویتنام (هانوی) منصوب شده است.

سومین سفیر زن به زودی معرفی می‌شود +عکس

گفتنی است خبرگزاری فارس در حال حاضر، انتخاب خانم حمیرا ریگی به عنوان سفیر جدید ایران در برونئی را تأیید یا تکذیب نمی‌کند.

فارس

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها