بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
در پی عارضه قلبی عبدالله رضیان، نماینده قائم شهر که شب گذشته و در حاشیه بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و نساجی در استادیوم آزادی رخ داد، علی لاریجانی بعدازظهر امروز پنج‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ضمن گفتگوی تلفنی با خانواده نماینده قائم شهر که از دیشب در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری می‌باشد، در جریان روند درمانی و سلامتی ایشان قرار گرفت.

تدبیر24»رئیس مجلس در پایان بهبودی کامل آقای رضیان را از درگاه خداوند مسئلت کرد.

گفتنی است در حال حاضر وضعیت عمومی نماینده قائم شهر رضایت بخش بوده و جای نگرانی نیست.

ایست قلبی یک نماینده مجلس در حاشیه بازی فوتبال+عکس

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جریان حواشی ایجاد شده مسابقه فوتبال بین دو تیم پرسپولیس تهران و نساجی مازندران دچار ایست قلبی شد.

در پی عارضه قلبی عبدالله رضیان، نماینده مردم قائم شهر که شب گذشته (چهارشنبه، ۲۱ شهریور) و در حاشیه بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و نساجی در استادیوم آزادی رخ داد، علی لاریجانی بعدازظهر امروز (پنجشنبه، ۲۲ شهریور) ضمن گفت‌وگوی تلفنی با خانواده نماینده قائم‌شهر که از دیشب در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است، در جریان روند درمانی و سلامتی ایشان قرار گرفت.

برچسب ها: تدبیر24 ، ایست قلبی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها