بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
برخی رسانه‌های آمریکایی بامداد امروز جمعه در خبری فوری از آتش‌سوزی‌های مهیب در حداقل دو شهر ایالات ماساچوست خبر دادند.

تدبیر24»بنا بر گزارش برخی رسانه‌ها از قبیل «بوستون 24»، چندین آتش سوزی مهیب در دو شهر «اندووِر» و «مریماک» واقع در شمال ایالت ماساچوست به وقوع پیوسته است.

آتش سوزی مهیب در ۲ شهر آمریکا

طبق گزارش‌ها، به دلیل شدت بالای آتش‌سوزی در برخی مناطق مقام‌های آمریکایی به ساکنان دستور تخلیه منازل و مناطق در معرض حریق را صادر کردند.

پلیس ایالت ماساچوست ضمن هشدار درباره شدت حریق اعلام کرده که تاکنون حداقل 17 مورد آتش سوزی یا انفجار ناشی از آن به ماموران دولتی گزارش شده است.

آتش سوزی مهیب در ۲ شهر آمریکا

مقام‌های پلیس ماساچوست می‌گویند هنوز خیلی زود است که درباره علت این اتش‌سوزی‌ها در مناطق مختلف این دو شهر اظهارنظر کرد و این موضوع به تحقیقات بیشتری نیاز دارد.

در تصاویر و فیلم‌هایی که از آتش‌سوزی در این یاالت منتشر شده، شدت بالای حریق به وضوح قابل رویت است.

آتش سوزی مهیب در ۲ شهر آمریکا

آتش سوزی مهیب در ۲ شهر آمریکا

برچسب ها: تدبیر24 ، آتش سوزی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها