بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
در قالب رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) 210 نفر از ساکنان حاشیه شهر زاهدان توسط سه تیم جهادی پزشکی ویزیت و خدمات درمانی-دارویی رایگان دریافت کردند.
تدبیر24» در قالب رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) 2 که از دهه اول تا پایان شهریورماه جاری در دست اجرا است، طی یک اقدام جهادی 3تیم پزشکی، 210نفر از ساکنان حاشیه کلانشهر زاهدان ویزیت و خدمات درمانی و دارویی رایگان دریافت کردند.
جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت: سه تیم پزشکی در قالب این رزمایش و طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی، در زورخانه حضرت ابوالفضل(ع) و شورای حل اختلاف شهیدان شاهوزهی حاضر و اقدام به ویزیت و ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان کردند.
کمیلی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، ادامه داد: براین اساس 210نفر ویزیت شدند که از این تعداد 40نفر به بیمارستان ومراکز درمانی ارجاع و 170نفر نیز در محل خدمات درمانی و دارویی خود را دریافت کردند.
وی در خصوص تیم های پزشکی فعال در رزمایش،گفت: 3تیم عمومی
مردم سیستان و بلوچستان نیاز دارند که هرکاری از دستمان بر می آید برای رفع مشکلاتشان انجام دهیم.
پزشکی شامل سه پزشک، 6پرستار مرد و 6پرستار زن بوده و دو کارشناس دارویی نیز آنها را همراهی کردند.
وی افزود: در این طرح به ارزش 70میلیون ریال دارو در بین مراجعه کنندگان توزیع شده است.
وی با اشاره به طرح رهنمون، خاطر نشان کرد: در این طرح به صورت ماهانه تیم های پزشکی با مراجعه به حاشیه شهر، به محرومان و نیازمندان خدمات رایگان ارائه می کنند.

سبزپوشان سپاه به یاری بیماران شتافتند
پزشک عمومی حاضر در یکی از تیم های جهادی گفت: مردم سیستان و بلوچستان نیاز دارند که هرکاری از دستمان بر می آید برای رفع مشکلاتشان انجام دهیم.
فاطمه بهاره میرکاظمی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: برای خدمت به مردم و دادن زکات علم، از سال 1378 در طرحهای بسیج جامعه پزشکی شرکت می کنم وخدمات درمانی رایگان به محرومان و نیازمندان در مدت طرح ارائه می دهم.
وی خطاب به پزشکان و فعالان این حوزه گفت: هرچه تعداد فعلان این بخش درطرح های خدمات رسانی رایگان سپاه و بسیج بیشمار باشد، می توانیم بخش بیشتری از مشکلات درمانی مردم نیازمند و محروم را رفع کنیم.

بسیج
در سالهای اخیر سپاه و بسیج پیشتاز خدمات رسانی و محرومیت زدایی در بین محرومان و نیازمندان بوده و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.
و سپاه پیشتاز در ارائه خدمات به مردم
ریگی یکی از بیماران حاضر در زورخانه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به خدمات ارزشمند سیج سپاه در نقاط محروم اظهار کرد: سپاه و بسیج در طول سال های پس از انقلاب به خوبی ثابت کردند که علاوه بر فعالیت های ارزنده و خوب در عرصه برقراری نظم وامنیت در منطقه، توانسته اند در سایر بخش های خدماتی، بهداشتی، اجرایی و کمک به محرومان پیشتاز دیگران باشند.
وی اقدامات بسیجیان در قالب طرح ها و رزمایش های مختلف را مرهم درد محرومان عنوان کرد و گفت: این نهاد مردمی به معنای واقعی کلمه تنها نهادی است که در حمایت از مظلومین و محرومین در هر زمانی آماده است؛ به گونه ای که حضور داوطلبانه و جهادی این افراد در مناطق محروم و حاشیه لبخند رضایت را بر لبان مردم حک کرده است.
صفری یکی دیگر از بیماران گفت: در سالهای اخیر سپاه و بسیج پیشتاز خدمات رسانی و محرومیت زدایی در بین محرومان و نیازمندان بوده و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.
وی ادامه داد: بسیاری از مردم که در حاشیه شهر ساکن هستند، دارای توان مالی بسیار ضعیفی هستند و این گونه طرح ها می تواند کمک بسیار بزرگی به بیماران و نیازمندان دریافت خدمات پزشکی کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها