بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
راه‌اندازی یک برند تجاری جدید کار سختی است و این امر زمانی سخت‌تر می‌شود که تمامی محصولات برند جدید در میانه رشد بی حد و مرز کراس‌اوورها از یک طیف بی‌تنوع سدان‌ها تشکیل شده باشند.
تدبیر24»در چنین شرایطی جنسیس خود را پیدا کرده تا بتواند روند کسالت‌بارش را تغییر داده و عوامل هیجان‌انگیز‌تری را در فروش ورود دهد.
شاسی‌بلند جنسیس
 جنسیس در سال گذشته تنها 20  هزار 612 دستگاه خودرو در کشور مانند آمریکا به فروش رسانده و تا آگوست سال جاری میزان فروشش را به بیش از 8 هزار دستگاه رسانده است.با وجود اینکه جنسیس شروع نه چندان خوبی را آغاز کرده، اما پیش‌بینی می‌شود رشد خوبی را در آینده نه چندان دور تجربه کند. G70 در اوایل سال 2019 رونمایی خواهد شد و به عنوان اقتصادی‌ترین مدل این برند به فروش می‌رسد.

شاسی‌بلند جنسیس

علاوه بر این، انتظار داریم برند کره‌ای‌الاصل تعداد انگشت‌شماری از کراس‌های خود را وارد بازار کند. این خودروها احتمالا روی همان پلت‌فرم‌هایی قرار می‌گیرد که نسل جدید G80 با موتورهای V6 یا V8 بر آن سوار خواهد شد.

شاسی‌بلند جنسیس پیش‌بینی می‌شود یک سال پس از معرفی G70 های جدید، جنسیس از کراس‌های GV70 رونمایی کند. این مدل با خودروهای لوکسی مانند آئودی Q5، ب‌ام‌و X3 و مرسدس GLC رقابت خواهد کرد.

شاسی‌بلند جنسیس
برچسب ها: تدبیر24 ، جنسیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها