بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
در یونان و جزیره‌ی سیروس (Syros) روحانیان کلیسا درخواستی برای استخدام یک نگهدارنده‌ی گربه داده‌اند؛ این پرستار باید از ۵۵ گربه به صورت همزمان و همه روزه نگهداری کند؛ این شغل برای عاشقان گربه‌ها، حرفه‌ای رویایی است. علاقه‌مندان به این شغل باید خصوصیات خاصی داشته باشند، داوطلبان باید سنشان بالای ۴۵ سال باشند و از لحاظ روانی بتوانند با گربه‌ها ارتباط برقرار کنند همچنین باید توانایی نگهداری و غذادادن به ۵۵ گربه را داشته باشند و در صورت نیاز برای گربه‌ها آواز بخوانند و آن‌ها را نوازش کنند.

تدبیر24»این شغل پردردسر به نظر می‌رسد و تنها افرادی از پس آن برمی‌آیند که به‌راستی به گربه‌ها علاقه‌مند باشند؛ البته در نظر داشته باشید که برای این پرستار گربه مزایایی هم در نظر گرفته شده است. هر کسی که این شغل را به‌دست بیاورد می‌تواند به صورت کاملا رایگان در جزیره‌ی سیروس زندگی کند و همواره از چشم‌انداز دریای اژه لذت ببرد.

جالب است بدانید که این آگهی استخدام ۲۹۰۰۰ بار در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شده است. درباره‌ی مزایای این شغل نیز گفته شده که پرستار هیچ وقت تنها نخواهد بود، زیرا همیشه گربه‌ها همواره در کنارش هستند. ناگفته نماند که زندگی فردی که برای این شغل انتخاب شود به‌راستی رایگان خواهد بود و حتی لازم نیست هزینه آب، برق و... را نیز پرداخت کند. کارفرمایان می‌خواهند پرستار گربه‌هایشان احساس راحتی داشته باشد و کل جزیره را حیاط خانه خود بداند.

حقوق ریالی این شغل هنوز مشخص نیست، اما از آن به عنوان حرفه‌ای نیمه وقت یاد شده است و ۴ ساعت کار را برای آن کافی می‌دانند. جالب است بدانید که تا به حال صد‌ها نفر برای درخواست این شغل اقدام کرده‌اند و تا آخر ماه مشخص می‌شود که چه کسی برای عجیب‌ترین شغل دنیا انتخاب شده است.

یکی از عجیب‌ترین شغل های دنیا +عکس

یکی از عجیب‌ترین شغل های دنیا +عکس

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها