بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
دارنده مدال برنز جهان و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد بدلیل سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان پاستورنو تهران بستری شد.

تدبیر24»محمدرضا نوایی مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد و دارنده مدال برنز جهان بدلیل سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان پاستورنو تهران بستری است.

آرش نوایی فرزند این پیشکسوت کشتی ایران درباره این اتفاق اظهار کرد: پدرم چند روزی است بدلیل سکته مغزی در بخش  ICU بستری است و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد. او یک ماه پیش نیز سکته خفیفی داشت اما به خیر گذشت تا اینکه 4 - 5 روز پیش پس از خوردن صبحانه حالت تهوع پیدا کرد. ما او را به بیمارستان بردیم که پزشکان گفتند سکته مغزی کرده و باید فورا بستری شود.

آخرین وضعیت محمدرضا نوایی کشتی گیر پیشکسوت ایران

وی درباره آخرین وضعیت پدرش گفت:خدا را شکر یک روز است صحبت‌های دیگران را متوجه می‌شود اما فعلا نمی‌تواند براحتی صحبت کند. قرار است پزشکان امروز MRI  او را بررسی کنند تا اگر شرایط لازم را داشت به بخش منتقل شود.

فرزند محمدرضا نوایی گفت: به همراه پدرم 3 روز در هفته در ورزشگاه شیرودی به کشتی‌گیران تمرین می‌دادیم و پدرم یکی دو بار در هفته نیز به باشگاه بدنسازی می‌رفت و ورزش می‌کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان یا اهالی کشتی به عیادت پدرش رفته‌اند یا خیر خاطرنشان کرد: ما نخواستیم کسی متوجه این موضوع شود تا به زحمت بیفتند اما منصور برزگر پس از اطلاع از این موضوع روز گذشته به عیادت پدرم آمد و از امروز نیز بسیاری از اهالی کشتی با ما تماس گرفتند تا جویای حال پدرم شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها