بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اعضای باندی خبر داد که با هک کردن حساب‌های بانکی افراد متمول، مبالغ هنگفتی را کلاهبرداری می‌کردند.

تدبیر24»سرهنگ کیوان ظهیری با اعلام جزئیات این خبر افزود: به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام می‌شود افراد مشکوکی در جلوی یکی از شعب یک بانک در خیابان ملاصدرا در حال انجام اقدامات مشکوک هستند. ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک به سرعت به محل مراجعه و مشاهده می‌کنند که ۲ نفر در حال نقد کردن تعداد زیادی کارت هدیه بانکی هستند. این افراد با مقاومت در مقابل ماموران در نهایت دستگیر می‌شوند. ماموران پس از دستگیری این افراد متوجه می‌شوند در فاصله ۱۰۰ متری هم فرد دیگری در یک پژوپارس زاغ زنی می‌کند و مراقب همدستان خود است.

 

«علی خروس» دستگیر شد +عکس

وی ادامه داد: در بازرسی اولیه تعداد ۳۵ قطعه کارت هدیه ۸ فقره عابر بانک، دستگاه پول شمار و لپ تاپ از متهمان کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تاکید کرد: در کلانتری و پس از تحقیقات فنی مشخص می‌شود این افراد از اعضای باند هکر‌های حساب‌های بانکی هستند. نفر اصلی که فردی ۲۷ ساله بوده با استفاده از شماره تماس افرادی که در فضای مجازی فعالیت بانکی داشتند با انجام هک و اقدامات مجرمانه به اطلاعات شناسنامه‌ای و حساب‌های فرد دسترسی و مبالغی را از حساب‌های آن‌ها تخلیه می‌کرد و مبالغ را به کارت عابربانک‌هایی که از افراد معتاد خریداری کرده بود منتقل می‌کرد.

سرهنگ ظهیری اضافه کرد: اعضای این باند با شناسایی معتادان در در پارک‌ها و کنار اتوبان‌ها کارت‌های بانکی آن‌ها را به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان خریداری می‌کردند و یا معتادان را به شعب بانک برده و برای آنان افتتاح حساب می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از دسترسی به حساب افراد، مبالغ را نقد می‌کرده یا با آن هدیه کارت ۵۰۰ تومانی تهیه می‌کردند. یک نفر ۱۹ ساله معروف به علی خروس و فردی دیگر به عابربانک می‌رفتن و پس از پوشاندن دوربین دستگاه، مبالغ را برداشت می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پرونده برای جزئیات بیشتر در دست بررسی است و اعضای باند تاکنون به برداشت ۳۰۰ میلیون تومان از حساب افراد اعتراف کرده اند.

برچسب ها: تدبیر24 ، علی خروس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها