بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
وقتی درباره یک طراح و یا یک بازیگری می شنویم که در سن ۲۰ سالگی به شهرت جهانی رسیده است نا خودآگاه به همین ۱ درصد جمعیت دنیا فکر می کنیم و با خود می گوییم حتما برای رسیدن به این موفقیت از حمایت های خانواده برخوردار بوده است و البته همینطور است.در ادامه با سبک زندگی بچه هایی که ثروتمندترین پدر و مادرهای دنیا را دارند آشنا شوید.
تدبیر24»وقتی درباره یک طراح و یا یک بازیگری می شنویم که در سن ۲۰ سالگی به شهرت جهانی رسیده است نا خودآگاه به همین ۱ درصد جمعیت دنیا فکر می کنیم و با خود می گوییم حتما برای رسیدن به این موفقیت از حمایت های خانواده برخوردار بوده است و البته همینطور است. در ادامه با سبک زندگی بچه هایی که ثروتمندترین پدر و مادرهای دنیا را دارند آشنا شوید.

بن فورد

والدین: هریسون فورد و مری مارکوآردت

بن پسر هریسون فورد هرگز به دنبال شهرت نبوده و علاقه زیادی به غذا و رستوران دارد. به همین دلیل در اوایل جوانی رستوران خودش را تاسیس کرد و یک کتاب آشپزی نوشت. بن در کارهای خیریه نیز فعالیت می کند به عنوان مثال برای بی خانمان ها غذا درست می کند و پدرش هریسون نیز او را حمایت می کند.

ایزابلا کروز

والدین: نیکول کیدمن و تام کروز

ایزابلا دختری که تام کروز و نیکول کیدمن به فرزندی پذیرفته بودند بعد از جدا شدن پدر و مادرش از آمریکا به لندن مهاجرت کرد. ایزابلا بعد از تحصیلات دانشگاهی آرایشگر شد و هرگز از شهرت پدر و مادرش در حرفه اش استفاده نکرد. اکنون ایزابلا تصمیم دارد یک خط تولید تیشرت چاپی راه بیندازد.

چاز بونو

والدین: شر و سونی بونو

چاز یک ترامرد است که ابتدا دختر به دنیا آمد و پدر و مادرش او را چیستیتی نامیدند. چیستیتی در سال ۲۰۰۸ تصمیم گرفت جنسیتش را تغییر دهد. چاز ابتدا به سمت موسیقی و هنر گرایش نشان داد و یک آلبوم هم بیرون داد اما متوجه شد که این کار برای او راحت نیست. بنابراین وکیل شد. چاز از ۱۳ سالگی متوجه شد که با مردم دیگر فرق دارد و کتابی هم درباره تجربیات خودش نوشت. چاز در فعالیت های اجتماعی شرکت می کند و حرفه بازیگری را هم امتحان کرده است.

جیدن اسمیت

والدین: ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیتچ

جیدن بزرگ ترین پسر خانواده اسمیت حرفه پدرش را دنبال کرده است. او همراه با پدرش در چند فیلم بازی کرده و به تنهایی در فیلم The Karate Kid  حدود ۵ میلیون دلار درآمد داشته است. جیدن در ۲۰ سالگی درآمد قاب توجهی از برند مخصوص خودش به دست آورده است و همانند بقیه اعضای خانواده در امورد خیریه شرکت می کند. جیدن یک پسر مستقل است که می داند چگونه باید پول بسازد.

پترا اکسلستون

والدین: برنی اکسلستون و اسلاویکا اکسلستون

پترا دختر برنی اکسلستون کارآفرین میلیاردر و مدیر اجرایی فرمول یک هیچ محدودیتی را در زندگی تجربه نکرده است. او با پول پدرش یک عمارت ۸۵ میلیون دلاری در لوس آنجلس خریده است. پترا صاحب یک برند کیف از جنس پوست کورکدیل و مار است اما تا به حال کسی نگفته که پترا از نظر مالی وابسته به پدر و مادرش نیست. او دوست دارد بیزنش خودش را داشته باشد به همین دلیل در دانشکده مد معروف Central Saint Martins در لندن درس می خواند.

کندال جنر

والدین: بروس جنر و کریس جنر

کندال خواهر کوچک تر کیم کارداشیان هرگز از نظر مالی وابسته به والدینش نبوده و خودش بیزنس خودش را راه انداخته است. کندال صاحب یک برند لباس است و پول زیادی را وقف یک بیمارستان کودک در لس انجلس کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها