بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور جذب سرمايه براي شرکتهای نوپا، استارتاپ ها و ایده ها و با هدف توسعه زیست بوم نوآوري و استارتاپي كشور، رویداد استارتاپی در حوزه اپلیکیشن های دریایی در حاشیه چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت برگزار می نماید.
تدبیر24»رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام این خبر افزود: این رویداد در آبان ماه  سال جاری همزمان با چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در محل باغ موزه دفاع مقدس  با حضور سرمایه ‏گذاران و شرکتهای نوپا ، استارتاپ‌ها و ایده پردازان این حوزه  برگزار خواهد شد. 
وی درخصوص اهداف این رویداد گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبین ایده و استارتاپها با سرمایهگذاران است که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپها و ایده ها ) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپها) برگزار میشود و استارتاپها میتوانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند. سرمایه‌گذاران نیز پس از برگزاري جلسات خصوصي، بررسی استارتاپها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزيابي آنها پرداخته و براي سرمايه گذاري در آنها اعلام نظر خواهند كرد.
قادری فر در خصوص اهمیت برگزاری این رویدادها افزود: يكي از خلأهاي زیست بوم نوآوري و استارتاپي كشور، نبود فرصت ها و بسترهاي جذب سرمايه است كه رويدادهاي استارتاپ اپلیکیشن های دریایی تلاش دارد اين زمينه را براي شركت هاي نوپا و استارتاپ ها براي سرمايه پذيري از يك طرف و براي سرمايه گذاران براي بررسي شركت هاي آماده و داراي ظرفيت سرمايه گذاري از سوي ديگر فراهم نمايد.

لازم به ذکر است مهلت استارتاپ ها و شرکت های نوپا برای ثبت نام در اين رویداد تا 19 مهرماه خواهد بود. متقاضيان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام مي‌توانند به سايت www.irandarya.com   مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 76251224 ، 76251231  و 5 – 66028963  تماس حاصل نمايند.


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها