بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
ست روگن بازیگر سینمای هالیوود، به مناسبت روز جهانی آلزایمر، عکس خانوادگی قدیمی در کنار مادر، پدربزرگ و خواهرش را برای آگاهی‌رسانی درباره بیماری آلزایمر، منتشر نمود

تدبیر24»ست روگن به مناسبت روز جهانی آلزایمر به کمپینی پیوست که برای آگاهی‌رساندن درباره این بیماری تصاویر قدیمی را در فضای مجازی بازنشر می‌دهند.

روگن که صداپیشگی در انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار» و بازی در آثاری چون «هنرمند فاجعه» و «استیو جابز» را در کارنامه دارد، با انتشار این تصور در اینیتاگرام خود چنین نوشت:
«به مناسبت روز جهانی آلزایمر، این خاطره از مراسم فارغ‌التحصیلی مادرم در رشته مددکاری اجتماعی را به اشتراک می‌گذارم. آن مرد در عکس پدربزرگم جو روگن است که همیشه وقتی به دیدن ما می‌آمد قصه‌های زیادی از جنایاتی که شاهدشان بود، برای تعریف کردن داشت. من این خاطره را با شما در میان می‌گذارم تا درباره این واقعیت آگاهی‌رسانی کنم که در هر ۳ ثانیه فردی در گوشه‌ای از جهان به آلزایمر مبتلا می‌شود.»

روگن,روز جهانی آلزایمر,اینستاگرام روگن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها