بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
مسابقه خودروهای Monster Truck که به آنها Bigfoot یا همان پاگنده هم گفته می شود یکی از رشته های جذاب اتومبیلرانی نمایشی به حساب می آید.
تدبیر24»در یک اتفاق نادر، دو خواهر ایرلندی که مشغول مرتب کردن گاراژ خانه‌شان بودند، با کیفی روبرو شدند که با طلای ۱۵ قیراطی ساخته شده بود و ارزشی معادل ۳.۸۰۰ میلیون دلار داشت.

این دو خواهر که کیف مذکور را ابدا ارزشمند نمی‌دانستند، آن را به مدت ۷ سال در میان وسایل دور ریختنی در گاراژ نگه داشته بودند و پس از آنکه پیدایش کردند نیز قصد پرت کردن آن به سطل زباله را داشتند که با عکس‌هایی قدیمی از «ملکه الیزابت» و «ملکه مری» در کیف روبرو می‌شوند و به برند بودن آن شک می‌کنند! پس از آن «لیندا» و «مارگاریت» دو خواهر میانسال که چشم‌هایشان کم‌سو شده بوده است، کیف را نزد چشم پزشکی بردند تا با ذره‌بین مارک کیف را کشف کند که در نهایت در آنجا به طلا بودن کیف پی ‌بردند و متحیر شدند. جالب است بدانید این کیف که مربوط به سال‌های ۱۹۴۰ تا ۵۰ می‌باشد، از جانب جنتلمنی به نام «گین جان» به «مارگاریت» هدیده داده شده بوده است و این کیف متعلق به زن قبلی او «لورا» می‌باشد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها