بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
روحانی در نیویورک:
رئیس‌جمهوری در بدو ورود به نیویورک تاکید کرد: مجمع عمومی امسال فرصت است برای اینکه برخی از تخلفات و پشت کردن‌ها به تعهدات بین‌المللی بهتر تبیین شود.
تدبیر24»حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری که برای حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، در در بدو ورود به این شهر در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه «آمریکایی‌ها از بسیاری از تعهدات بین‌المللی از جمله از تعهدات خود از برجام سر باز زدند»٬ اظهار کرد: مجمع عمومی امسال فرصت است برای اینکه برخی از تخلفات و پشت کردن‌ها به تعهدات بین‌المللی بهتر تبیین شود.

وی با اشاره به جزئیات برنامه‌های خود در نیویورک، خاطر نشان کرد: همچون سالهای گذشته در این سفر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد شرکت و با سران برخی کشورهای مختلف ملاقات‌هایی خواهم داشت. هدف ما این است که در مجامعی که پیش رو داریم، سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران نسبت به منطقه و جهان را تشریح کنیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، روحانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها