بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
تحقیقات نشان می‌دهد تعداد وسایل‌نقلیه به سرقت رفته در انگلستان طی پنج سال گذشته 40درصد افزایش یافته است. در این خبر چند اتومبیل محبوب سارقان انگلیسی را مشاهده می‌کنید.
تدبیر24»خودرو یکی از وسایلی است که جلوگیری از به سرقت رفتن آن امری ضروری است. دزدگیر مناسب، قفل‌فرمان، جی پی اس از مواردی هستند که ما برای حفاظت از خودرو خود از آن‌ها استفاده می‌کنیم اما بعضی مواقع این وسایل هم نمی‌توانند جلوی ورود سارقان را به خودرو ما بگیرند.

در ادامه پنج مورد از خودروهای محبوب سارقان انگلیسی را نام می‌بریم:

1: Audi RS4

ماشین‌هایی که بیشتر طعمه سارقان انگلیسی می‌شوند + عکس

RS4 سریعترین خودرو از آئودی A4 است، بنابراین تعجب آور نیست که چرا خودروی محبوب سارقان است.

2: فولکس واگن گلف

ماشین‌هایی که بیشتر طعمه سارقان انگلیسی می‌شوند + عکس
آنچه که RS4 با چهار خودرو دیگر مشترک دارد، این است که از شرکت خودروسازی معتبر است. فولکس واگن هم به همین دلیل در این جایگاه قرار دارد. گلف یکی از بهترین هاچ بک های خانوادگی است و همچنین کنارهم قرار گرفتن قطعات سبک و سواری بسیار راحت، او را خودروی محبوب مشتریان و سارقان کرده است!

3: BMW M3

ماشین‌هایی که بیشتر طعمه سارقان انگلیسی می‌شوند + عکس

یکی از مطلوب ترین نسخه های BMW 3 سری M3 با کارایی بالا که دارای موتور 6 سیلندر توربو شارژر است که 425 اسب بخار تولید می کند و تنها از 4.1 ثانیه به 0. 62 مایل بر ساعت می رسد.

4: Range Rover

ماشین‌هایی که بیشتر طعمه سارقان انگلیسی می‌شوند + عکس

اولین مدل از سه لندرور که در انگلیس به سرقت رفته اند، مدل پرچمدار این شرکت است: Range Rover لوکس و پرطرفدار. این خودرو یک مدل خاص است؛ همه چیز آن از یک سوپاپ پانورامیک کشویی گرفته تا ماساژور صندلی‌های جلو همگی به خاص بودن این خودرو گواهی می‌دهند.

5: Land Rover Discovery

ماشین‌هایی که بیشتر طعمه سارقان انگلیسی می‌شوند + عکس

دومین لندرور دراین لیست ، خودرو ای است که از طراحی هوشمندانه ای برخوردار است که رانندگی را ساده تر می کند. Discovery همچنین یکی از چهار سوپروایزرهای معتبر است که از 10 ویژگی برتر استفاده می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها