بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
نخست‌وزیر ۳۸ ساله نیوزیلند برای نخستین بار در تاریخ سازمان ملل نوزاد سه ماهه‌اش را به این سازمان برد.
تدبیر24»سران کشور‌های جهان برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل وارد نیویورک شده‌اند. «جاسیندا آردرن» نخست وزیر نیوزیلند، نیز روز دوشنبه در حالی وارد نیویورک شد که نوزاد ۳ ماهه اش را به همراه خود آورده بود.

«نِوِ تِ آرُها» نخستین نوزادی است که توانسته با استفاده از یک کارت ویژه وارد سازمان ملل شود. «کلرک گی‌فورد» پدر این کودک، به طور تمام وقت از او مراقبت می‌کند و در این سفر همسرش را همراهی می‌کند.

آردرن جوانترین نخست وزیر نیوزیلند و نخستین کسی بود که در زمان خدمتش مرخصی زایمان گرفت. او همچنین دومین نفر از سران جهان است که در دوره تصدی سمتش بچه دار شده است.

این زن ۳۸ ساله تنها یک سال است که نخست وزیر شده است، اما به طور بی سابقه‌ای توجه همه را به کشورش که کمتر از ۵ میلیون جمعیت دارد، جلب کرده است. نحوه ریاست او و حمایتش از حقوق زنان، الهام بخش افراد زیادی بوده است. محبوبیت او باعث شده چندین خبرگزاری آمریکایی برای مصاحبه با او در نیویورک برنامه ریزی کنند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها