بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت منشا دود اطراف هتل لاله تهران تشریح کرد و گفت: دمای بالا سبب بلندشدن دود از رسوب به‌جامانده از چربی‌های داخل دودکش آشپزخانه این هتل شده بود و آتش‌سوزی رخ نداده است.

تدبیر24»سید جلال ملکی در گفت وگویی افزود: حوالی ساعت ۱۶ عصر امروز در تماس با سامانه ۱۲۵ مشاهده دود غلیظ در اطراف هتل لاله تهران اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان را به محل حادثه واقع در تقاطع خیابان‌های فاطمی و حجاب اعزام کرد.

منشأ دود اطراف هتل لاله اعلام شد

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل گفت: با حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد منشا دود، دودکش رستوران هتل است که از مدت‌ها قبل پاکسازی نشده و انباشت چربی و دوده سبب بلند شدن دود غلیظ از دودکش این رستوران شده و با توجه به ارتفاع دودکش هتل، دود ناشی از آن اطراف هتل را فراگرفته است.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدومی نداشته است، اظهارکرد: حتی حریقی هم در محل رخ نداد و تنها دمای بالا سبب بلندشدن دود از رسوب به‌جامانده از چربی‌های داخل دودکش شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان گفت: در حال حاضر عملیات آتش‌نشانان در این محل به پایان رسیده اما لازم است مسئولان رستوران این هتل نسبت به پاکسازی داخل دودکش اقدام کنند تا از تکرار حوادث مشابه جلوگیری شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، هتل لاله
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها