بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
ورهایی که در نهایت، به مرگ هزاران جاندار از جمله لاک پشت ها، فوک ها و دیگر حیوانات منجر می شوند.
تدبیر24»پایگاه نشنال جئوگرافیک یکی از مشهورترین وب سایت های منتشر کننده عکس و فیلم در حوزه طبیعت، حیات وحش و محیط زیست به شمار می رود که هر روز تصویری را به عنوان عکس روز در فضای مجازی به اشتراک می گذارد.

این بار عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از غواصانی که برای زیست آبزیان در تلاش هستند اختصاص یافت.

یک گروه نجات (+عکس)

در تصویر غواص هایی را می بینید که دغدغه محیط زیست و سلامت دیگر جانداران کره زمین را دارند. این افراد، مشغول جمع کردن تورهای ماهیگیری از کف دریا هستند. تورهایی که در نهایت، به مرگ هزاران جاندار از جمله لاک پشت ها، فوک ها و دیگر حیوانات منجر می شوند.

شکارچیان به این امید تورها را پهن کرده اند که بتوانند ماهی های کمیاب را به چنگ آورند و در بازار سیاه بفروشند. در انتها بد نیست به این اشاره کنیم که تصویر امروز نشنال جئوگرافیک را عکاس هنرمند، کریس ون لون (Chris Van Loan) در آب های خلیج کالیفرنیا ثبت کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها