بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
مدیر روابط عمومی وزارت صمت نامه منسوب به محمد شریعتمداری که در آن نام وزارت صنعت، معدن و تجارت اشتباه ذکر شده بود را جعلی دانست.
تدبیر24»امروز نامه ای با امضای محمد شریعتمداری، وزیر صمت، در فضای مجازی منتشر می شد که در آن نام این وزارتخانه به اشتباه "وزارت صنعت معدن کشاورزی" ذکر شده بود.

جعل

انتشار این نامه در صفحه شخصی سردبیر یکی از رسانه ها اما توجهات را بیشتر به خود جلب کرد و باعث شد پیام برازجانی در توئیتی به آن پاسخ دهد. نکته عجیب نامه این بود که از زمان روی کار آمدن محمد شریعتمداری، حسن یونس سینکی به عنوان معاون اقتصادی و بازرگانی فعالیت می کند ولی در نامه نوشته شده بود صادقی! و جالبتر اینکه صادقی دیماه 96 از معاونت اقتصادی وزارت صمت خلع شده است.

پیام برازجانی هم با اشاره به این گاف بزرگ در جعل نامه نوشت: 

پس از جعل عنوان کارمند برای تخریب کارشان به جعل امضاء وزیر رسیده،سردبیر نامه جعلی با امضای منتشر می‌کند،فقط نمی‌دانسته نباید از نامه دوره را برای تخریب شریعتمداری استفاده کند و بی‌اخلاقی را به نرساند!صادقی معاون نعمت‌زاده بوده!

 

لازم به ذکر است در ایام محرم برخی رسانه اظهارات موهن یک فعال فضای مجازی را به عنوان اظهارات مترجم وزارت خارجه منتشر کرده بودند که تکذیب شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، امورخارجه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها