بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
دفتر رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی امروز یکشنبه اعلام کرد، مون جائه-این یک جفت سگ شکارچی بومی از کره‌شمالی هدیه گرفت که تازه‌ترین نشانه از شکوفا شدن سریع دوستی در شبه جزیره کره است.
تدبیر24»دفتر رئیس‌جمهوری کره‌شمالی اعلام کرد: دفتر ریاست جمهوری یک جفت سگ پونگسان از کره‌شمالی را روز پنج‌شنبه به عنوان هدیه در نشست دو کره تحویل گرفت.

این سگ‌ها که حدود یک سال دارند، از طریق روستای صلح پانمونجوم به همراه سه کیلو غذا که برای کمک به خو گرفتن آنهاست، تحویل شد.

هدیه «این» به «اون» +عکس

این سگ‌های سفید و زیبا که به وفاداری و باهوشی شناخته شده‌اند، جزو ثروت‌های ملی کره‌شمالی به شمار می‌روند. این هدیه پس از نشست ماه سپتامبر میان مون جائه این، رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی و کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی در پیونگ‌یانگ داده شده است.

در آن نشست، کیم با تعطیلی یک سایت آزمایش موشکی و سفر به سئول موافقت کرد. آنها همچنین موافقت کردند تا برای دریافت میزبانی المپیک ۲۰۳۲ به صورت مشترک درخواست دهند.

رئیس‌جمهوری سابق کره‌جنوبی هم پس از سفر به پیونگ‌یانگ در سال ۲۰۰۰ یک جفت سگ پونگسان هدیه گرفت. این سگ‌ها در سال ۲۰۱۳ به دلایل طبیعی پس از زایمان ۲۱ توله مردند. این سگ‌های تازه‌وارد در دفتر ریاست جمهوری با مون جائه این حیوان دوست ساکن می‌شوند که تعدادی سگ و گربه دیگر دارد.

رهبر کره‌شمالی پس از دیدار اخیر با رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی در پیونگ‌یانگ به او ۲ تن قارچ گرانقیمت ویژه موسوم به "قارچ کاج" هدیه داده بود.

براساس بیانیه سئول، این قارچ‌های خوراکی که بوی تند و مخصوصی دارند و در بین قارچ‌های خوراکی گرانقیمت‌ترین محسوب می‌شوند، بین حدود ۴۰۰۰ سکنه سالخورده کره‌جنوبی که حین جنگ کره از خانواده‌هایشان جدا شدند، تقسیم می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، این
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها