بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
آرش ظلی‌پور در واکنش به دوربین مخفی جدید تلویزیون، تاکید کرد که هیچ احتیاجی به دوربین مخفی و آزمایش نیست زیرا که مردم بارها فداکاری هایشان را ثابت کردند.
تدبیر24»آرش ظلی پور مجری برنامه «من و شما» با انتشار ویدئو دوربین مخفی که این روزها از تلویزیون پخش می شود، در اینستاگرام نوشت: «مى دونم خيلى ها با ديدن اين ويدئو كه امروز دست به دست شد كلى احساساتى شدن و كِيف كردن كه همزبون و هموطنهاشون از اين دوربين مخفى سربلند بيرون اومدن..

واقعيت اينه نيازى به هيچ دوربين مخفى و آزمايش و امتحانى نيست.. اين مردم بارها ثابت كردن وقت نياز مثل كوه پشت همديگه هستن..
اينا شعار نيست به خدا واقعيته.. واقعيته ايرانى همينه كه توو اين ويدئو ميبينيم.. واقعيت ما تجمع براى خريد دلار و سكه نيست! واقعيت ما صف رب و پوشك نيست!

مارو مجبور مى كنن به بد بودن! مارو گول ميزنن كه به جون هم بيفتيم.. اما بخدا همونهايى كه كارتن كارتن رب و پوشك و فلان و بهمان انبار كردن، وقت نيازِ بغل دستيشون حتى لحظه اى شك نميكنن...

ما جماعت احساس و عشقيم...

اتفاقا از سر همين احساساتى بودنِ كه راحت گولمون ميزنن و جو ميدن كه ببرين و بخرين و انبار كنين كه داره تموم ميشه... نبايد گول بخوريم، نبايد جوگير آدمها و حرفهايى بشيم كه سالهاست مى خوان مارو به جون هم بندازن و ببرن و بخورن و توو تاريكى جيب ها و حسابهاشونُ پر كنن و ما رو بدووشن...

ما ايرانى جماعت به وقت نياز پشت هميم.. ما مردم به وقت نياز كنار هميم.. اينو بارها ثابت كرديم..١٠ سال قبل و ٢٠ سال قبل و ٤٠ سال قبل و سالها قبلتر دوربين مخفى هاى زيادى رو با سربلندى پشت سر گذاشتيم و روسياهيش رو گذاشتيم براى كفتارهاى تشنه به جون و خون مردم اين خاك...»

واکنش آرش ظلی پور به دوربین مخفی تلویزیون

برچسب ها: تدبیر24 ، آرش ظلی پور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها