بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
مونا فرجاد، بازیگر سینما که در پستی از سخنان ابتکار انتقاد کرده بود، با واکنش تند او مواجه شد. ابتکار در اینستاگرام خود نوشت:

تدبیر24»«امپراطوری دروغ همچنان می تازد.

"کیهان" خط می دهد، رسانه های همفکرش هماهنگ جو می دهند و افرادی هم برای خودنمایی یا در معامله، تحریف را منعکس می کنند... البته بعضی ها هم مثل این یکی کلی دروغ اضافه می کند... فایل صوتی صحبت های معصومه ابتکار در این مصاحبه ارائه می شود تا ببینید چگونه امپراطوری دروغ کار خود را پیش می برد و حیا و اخلاق هم نمی شناسد...

مطالب و جملات به کار رفته در مطلب مونا فرجاد دروغ و بی تردید با اهداف خاصی مطرح شده است. فراموش نکنیم دولت یازدهم با به سرانجام رساندن برجام، شرایطی را که این روزها می گذرانیم کنترل کرد و رشد اقتصادی را محقق ساخت. اما ترامپ و همدستان منطقه ای اش که آینده را برای ایران روشن می دیدند با خروج از برجام اوضاع را آشفته کردند.

اینبار اما ایران در جهان تنها نیست و تحولات مثبتی در پیش است. اگر چه متاسفانه در داخل گروهها و افرادی با حماقت یا براساس ماموریت، نقش ستون پنجم را بازی کرده و با خبرسازی و القا دروغ و تحریف آتش به جان اعتماد مردم می بارند... البته شکایت قضایی از مونا فرجاد به خاطر دروغ هایی که از زبان معصومه ابتکار منتشر کرده انجام می شود‌.»

معصومه ابتکار: از «مونا فرجاد» شکایت می‌کنم+عکس

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها