بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
سردار آزمون برای باز کردن دروازه تیم اورال پرش فوق العاده ای داشت و با اینکه توپ ارسالی از سوی دو مدافع تیم حریف کاور می شد آزمون با پرش استثنایی در هوا صاحب توپ شد و با ضربه سر برای روبین گل زد.
تدبیر24»سردار آزمون از جمله سانتر فورواردهایی است که هم روی زمین خوب بازی می کند و هم روی هوا و بی تعارف کمتر سانتر فورواردی است که  در هر دو فاز خوب باشد. نمونه اش علی دایی که آقای گل جهان شد بیشتر گل هایش با ضربات سر بود و این طور می شود گفت بازی روی زمین او به اندازه بازی روی هوایش خوب نبود. هر چند در اواخر دوران بازیگری اش به دلیل سال ها حضور در فوتبال اروپا به خوبی یاد گرفته بود که روی زمین حتی پاس های تو عمق به بازیکنان روی دست بدهد و دیدید که این کار را در بازی با استرالیا در مقدماتی جام جهانی به خوبی انجام داد.


از همه مهمتر بازیکنان بلند قامتی چون سردار نه تنها روی بازی زمینی ضعف دارند بلکه سرعت حمل توپ آنها قابل ملاحظه نیست اما آزمون هم روی زمین خوب بازی می کند و هم سرعت حمل توپ خوبی دارد.


آزمون یک بار دیگر درخشش در فوتبال روسیه را شروع کرده. او اینروزها گل هایی در لیگ برتر روسیه می زند که مثال زدنی است همانند گلی که به تیم اورال زد. شاید انتقادات مردمی از او در جریان جام جهانی 2018 خون این بازیکن جوان را به جوش آورده و دوباره می خواهد ثابت کند همان سردار قبلی است.


البته باید به این نکته اشاره کرد بازی دفاعی تیم ملی در جام جهانی 2018 به ضرر مهره های تهاجمی چون سردار آزمون و مهدی طارمی شد تا جایی که آنها بیشتر ماموریت داشتند با دوندگی بی امان روی خط مانع از پیشروی مهاجمان حریف در کناره ها شوند و آنقدر دویدند که آخر بازی نایی نداشتند و شاید به همین دلیل بود که سردار آزمون یک موقعیت خوب را در بازی با مراکش از دست داد و مهدی طارمی هم در حالی که می توانست گل صعود تیم ملی به مرحله یک هشتم نهایی را در بازی پرتغال بزند توپ را به بیرون زد.


آزمون با وجود خداحافظی از تیم ملی دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شده و قرار است در بازی با بولیوی بازی کند. او با این میزان آمادگی می تواند دوباره ارایه گر بازی های خوبی برای تیم ملی باشد و دوباره گل های حساس و زیبا برای تیم ملی بزند. هر چند انتقاد تماشاگر از بازیکن همیشه وجود داشته است و این می طلبد که سردار از این پس کمی صبورتر باشد و به جای کمر خم کردن در برابر انتقادات محکم تر شود. درست مثل علی دایی در دوران بازیگری.

 

برچسب ها: تدبیر24 ، سردار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها