بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
ساعت ۸:۱۷ صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام مشاهده خروج دود از یک ساختمان بلندمرتبه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی زنگ ایستگاه‌های ۵۸، ۲۵، ۱۲۴، ۱۲۷ را به صدا درآورد و آتش‌نشانان را به همراه تیم نجات و نردبان، تشک نجات و خاور حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در سعادت‌آباد، خیابان ضبیحی رهسپار کرد.

تدبیر24»احمد زاهدی؛ افسر آماده منطقه دو عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک واحد مسکونی به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع در ساختمان مسکونی ۱۳ طبقه دچار آتش‌سوزی شده و دود حاصل از آن تمام ساختمان را در برگرفته بود.

وی با اشاره به اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به سایر قسمت‌های این ساختمان و ساختمان‌های اطراف بود، تصریح کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی ضمن ایمن کردن محل و قطع برق و گاز ساختمان، بلافاصله با بستن دستگاه تنفسی خود را به طبقات بالایی رساندند، ساکنان ساختمان را از طبقات مختلف این ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

افسر آماده منطقه دو عملیات متذکر شد: نیرو‌های عملیات موفق شدند دو نفر از ساکنان این واحد مسکونی را از ساختمان بیرون آورده و با توجه به دود گرفتگی آن‌ها را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

آتش‌سوزی ساختمان ۱۳ طبقه در سعادت‌آباد +عکس

آتش‌سوزی ساختمان ۱۳ طبقه در سعادت‌آباد +عکس

آتش‌سوزی ساختمان ۱۳ طبقه در سعادت‌آباد +عکس

آتش‌سوزی ساختمان ۱۳ طبقه در سعادت‌آباد +عکس

آتش‌سوزی ساختمان ۱۳ طبقه در سعادت‌آباد +عکس

آتش‌سوزی ساختمان ۱۳ طبقه در سعادت‌آباد +عکس

برچسب ها: تدبیر24 ، آتش‌سوزی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها