بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
سرکار علیه جنابعالی زمانی می‌توانستید بابت آن رای ننگین به خود ببالید که تا پیش از آن بین خود و مدعیان غربی به فهم و درکی مشترک از تروریست می رسیدید.

تدبیر24»داریوش سجادی طی یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با عنوان "توهم‌های قهرمانانه" خطاب به توییتر اخبر پروانه سلحشوری نوشت:

پروانه سلحشوری نماینده هیجان زده مجلس در پیغامی جوان‌سرانه و «قهرمان اندیشانه از خود» رای مثبت‌اش به FATF را اسباب افتخارش بابت برائت‌اش از حامیان ترور در ایران و جهان نامیده
خیر سرکار خانم سلحشوری هر چند سیاست به صفت ظاهر جذاب و عوامپذیر است اما همزمان دانشی است برخوردار از ظرائف و پیچیدگی‌هائی تخصصی که فقدان تفطن شما و امثال شما بدآن ظرائف منجر به آن می شود تا خام‌آندیشانه خیانت را خدمت فهم کرده و بالتبع دچار خلسه «قهرمان بینی» از خود شوید.

سرکار علیه جنابعالی زمانی می‌توانستید بابت آن رای ننگین به خود ببالید که تا پیش از آن بین خود و مدعیان غربی به فهم و درکی مشترک از تروریست می رسیدید وقتی بدون برخورداری از دانش تخصصی سیاست تا آن اندازهیجان زده و مشعوف از رای ننگین‌تان به FATF می شوید لاجرم نمی فهمید که مًراد ناجوانمردانه غربیان از تحمیل  FATF به ایران و تشجیع ایران به احتراز از گروه‌های تروریستی اطلاق این واژه به همان سپاهی است که مطابق قانون اساسی ایران تضمین کننده سرحدات سرزمینی و اعتقادی انقلاب اسلامی و تمهید کننده امنیت شهروندان و حمایت کننده از محرومان و مظلومان جهان است.

سرکار خانم سلحشوری اگر بازی کردن در زمین دشمن برای جنابعالی اسباب افتخار است لاجرم مستوجب شماتت و طبابت‌اید شایسته است جنابعالی و دیگر هم قطاران مفتخر به رای مثبت‌شان به  FATF  ضمن کسب حداقل‌های درک و دانش و تخضص سیاست بفرمائید چرا قبل از «احراز مقام قهرمانی‌تان» از دول راقیه مدعی  FATF نپرسیدید اگر تروریست و کمک مالی به تروریست بد است در آن صورت فرقه ضاله و تروریستی مریم رجوی در قلب اروپا چه غلطی می کند که رسما در فرانسه دفتر داشته و با پول کثیف ریاض فربه می شود و بولتون و جولیانی (مشاور امنیت ملی و وکیل ترامپ) رسما و علنا در میتینگ‌های سیاسی آن وحوش آدم‌خوار، لن‌ترانی می کنند.

کاش شورای نگهبان در احراز صلاحیت نمایندگان مجلس بجای تحقیقات نالازم و حساسیت‌های جانبی لااقل درخواست دو واحد تخصص علوم سیاسی از شائقان به نشستن بر کُرسی‌های پارلمان ایران را در دستور کار خود قرار می داد.

برچسب ها: تدبیر24 ، قهرمانانه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها