بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
مزرعه به دلیل موقعیت زمین شناسی نجات یافته و مهندسان مجبور شدند زیرگذر‌هایی در هر بزرگراه بسازند تا صاحبان مزرعه بتوانند به آسانی به سایر بخش‌های زمینشان بدون ردشدن از بزرگراه دسترسی داشته باشند.

تدبیر24»رانندگان هنگام حرکت در بزرگراه M۶۲ در مرز لنکشایر و یورکشایر، با منظره عجیبی روبرو می‌شوند: مزرعه‌ای که درست وسط بزرگراه قرار دارد! دو طرف بزرگراه در یک نقطه جدا می‌شوند تا فضایی برای مزرعه استات هال باز کنند.

در نیم قرن گذشته، این مزرعه یکی از بهترین مناظری بوده که هر روز صد‌ها هزار نفر با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت از کنار آن عبور می‌کردند.

۳۶۰ سال است که مزرعه در این مکان قرار دارد و دو قرن است که پرنده‌ها و گوسفندان در آن زندگی می‌کنند. وقتی بزرگراه به این منطقه رسید بسیاری از خانه‌ها و مزارع ویران شدند و خانواده‌ها جابجا شدند. اما مزرعه استات هال به طرز عجیبی جان سالم به در برد.

تا چند دهه، رانندگانی که از کنار بزرگراه می‌گذشتند فکر می‌کردند که صاحب این مزرعه بسیار لجباز بوده و حاضر نشده ملک خود را بفروشد، به همین دلیل بزرگراه در اطراف آن ساخته شده است. اما در واقعیت، مزرعه به دلیل موقعیت زمین شناسی نجات یافته و مهندسان مجبور شدند زیرگذر‌هایی در هر بزرگراه بسازند تا صاحبان مزرعه بتوانند به آسانی به سایر بخش‌های زمینشان بدون ردشدن از بزرگراه دسترسی داشته باشند.

برچسب ها: تدبیر24 ، درست
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها