بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
در فهرست تیم ملی بار دیگر نام صادق محرمی دیده می شود و علاوه بر او، تیم ملی دو مدافع لژیونر جوان دیگر هم دارد.
تدبیر24»صادق محرمی که در تابستان از پرسپولیس جدا شد و به دیناموزاگرب کرواسی پیوست، برای دومین اردوی متوالی در بین ملی پوشان حضور دارد. او در بازی های داخلی لیگ کرواسی اغلب فیکس است و نشان داده که می تواند راه پیشرفت را پیدا و در مسیر آن حرکت کند؛ مجید حسینی و میلاد محمدی نیز وضعیتی مشابه او دارند.

 

محمدی که سابقه بیشتری نسبت به این دو در اروپا دارد، همچنان روزهایش را با حضور در تیم احمت گروژنی سپری می کند اما علاقه برای ترک روسیه را می توان در صحبت های او حس کرد. محمدی که جزو بازیکنان بی حاشیه و محبوب فوتبال ایران به حساب می آید، به خوبی می داند درخشش در پیراهن تیم ملی می تواند راه حضور در تیم های بزرگتر را برایش هموار کند.

 

اما از بین این سه بازیکن، مجید حسینی به نوعی شرایط بهتری دارد. او در تیمی بازی می کند که جزو 4 قدرت بزرگ فوتبال ترکیه محسوب می شود و در چنین تیمی جایگاه ثابتی دارد و روز به روز بر ارزش مالی خود نیز می افزاید. نوع جدایی حسینی از استقلال باب میل هواداران آبی پوش نبود، اما نکته مهم برای مجید حسینی، سکوت در این زمینه و دوری از حواشی بود که باعث شده آتش خشم جای خود را به فریاد حمایت در میان اکثریت هواداران استقلال بدهد.

 

این سه لژیونر در حالی در تمرین امروز حضور داشتند که از نظر ظاهری و اخلاقی شباهت زیادی به هم دارند؛ هر سه بازیکنان کم حرف و بی حاشیه اردوی تیم ملی هستند که با اجتناب از مدل موهای پرسروصدا، تلاش می کنند بدون حرف و حدیث کار خود را جلو ببرند.

 

 

برچسب ها: تدبیر24 ، مدافعان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها