بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
نود در حالی هفته آینده از جدول پخش برنامه‌های شبکه سه کنار گذاشته شده است که عادل فردوسی پور در برنامه هفته گذشته خود بر پخش این برنامه ورزشی در هفته آینده تاکید کرده بود.
تدبیر24»نود در حالی هفته آینده از جدول پخش برنامه‌های شبکه سه کنار گذاشته شده است که عادل فردوسی پور در برنامه هفته گذشته خود بر پخش این برنامه ورزشی در هفته آینده تاکید کرده بود. بر اساس آنچه مجری نود در دوشنبه گذشته اعلام کرد، این برنامه قرار بود با موضوع بررسی وضعیت تیم ملی و اتفاقات اخیر فوتبال، هفته آینده روی آنتن برود اما فعلا بازی انگلیس اسپانیا در جدول پخش دیده می‌شود.

اينطور كه از ظاهر امر پيدا است مدير جديد شبكه سه مانند مديران قبلی حمايت صد درصد همراه با اختيار تام به تهيه كننده نود را ندارد. اما مساله زمانی قابل بررسی و واكاوی بيشتر است كه بدانيم برنامه نود در حال حاضر قديمی ترين برنامه ورزشی صدا و سيما در شبكه سه است كه باوجود افت شديد مخاطب اين برنامه بازهم در رده پربيننده ترين برنامه‌های سازمان تعريف شده و اينكه به صرف برگزاری ديدار ليگ اروپا برنامه نود از ليست پخش خارج شود كمی عجيب به نظر ميرسد.

عادل فردوسي‌پور اما در گفتگويی كوتاه از اتفاقات رخ داده در ظاهر شاكی است: « ما مطابق روال سالیان قبل که در هفته‌هایی که بازی‌های لیگ تعطیل بود برنامه داشتیم ، تمام کارهای برنامه را انجام می‌دهیم و با هماهنگی مدیر محترم گروه ورزش، هفته قبل در برنامه ٩٠ اعلام کردم که دوشنبه این هفته درباره چه موضوعاتی برنامه داریم.»

مجری و تهیه کننده نود در پاسخ به این پرسش که بر اساس آنچه در کنداکتور پخش قرار گرفته آیا برنامه نود هفته آینده پخش نخواهد شد؟ چنین توضیح داد: ما در حال انجام کارهای برنامه برای هفته آینده هستیم و امیدواریم که نود پخش شود.

شبکه سه تصمیم دارد دوشنبه هفته آینده بازی اسپانیا انگلیس را جایگزین برنامه نود کند. این در حالی است که فعالیت شبکه‌ای تخصصی مانند ورزش، این امکان را به تلویزیون میدهد که علاقمندان هر دو برنامه را راضی نگه دارند.

البته پيشتر در ساليان گذشته برنامه نود بابت بررسی برخی اتفاقات رخ داده در فوتبال زير تيغ سانسور هم رفته بود و مجبور به خداحافظی زودهنگام برنامه شده بود اما اين روزها نود كم‌حاشيه تر از آن است كه از كونداكتور خارج شده و جايش را به برنامه ديگري دهد.

بايد ديد عادل فردوسي‌پور كه قبلا نماد صدای مردم در صدا و سيما بود و اين خصلت را به مرور از دست داد، مقابل عدم پخش برنامه نود ايستادگي خواهد كرد يا خير؟

برچسب ها: تدبیر24 ، نود
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها