بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
واکنش های به ابراز علاقه جواد کاظمیان به مونیکا بلوچی بازیگر سرشناس در فضای مجازی ادامه دارد

تدبیر24»ماجرا از جایی شروع شد که جواد کاظمیان، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در اینستاگرام یک پست مناسبتی گذاشت و تولد «مونیکا بلوچی» بازیگر پرآوازه‌ی ایتالیایی را با نوشتن یک جمله انگلیسی و دو بیت شعر فارسی تبریک گفت؛ او نوشت:

Happy birthday و دو بیت شعر خطاب به مونیکا بلوچی را به آن اضافه کرد: "چه بگویم نگفته هم پیداست/ غم این دل مگر یکی و دوتاس/ به هم ریخت س. گیسویی/ به همم ریخت س. مدت هاس. ".

اما ماجرای پست عاشقانه کاظمیان به همینجا ختم نشد و پیج رسمی خانم مونیکا بلوچی در پاسخ به این پست نوشت: Thank you، مچکرم.

خبر تبریک تولد کاظمیان به مونیکا و سپس تشکر خانم بازیگر مثل بمب در فضای مجازی منتشر شد و کاربران فیلمی از جواد کاظمیان رو کردند که به چند ماه پیش تعلق دارد.

جواد کاظمیان چند ماه قبل هم در گفت و گوی ویدیویی با برنامه اینترنتی مهرداد میناوند به عشق مونیکا بلوچی اعتراف کرده بود و در پاسخ به سؤال میناوند که پرسید آیا تا به حال عاشق شده‌ای گفت: «فقط یک بار! من عاشق مونیکا بلوچی هستم. از شانزده هفده سالگی او را دوست دارم و در این بیست سالی که عاشق او هستم و مونیکا را شناخته‌ام به نظرم او زیبا‌ترین و جذاب‌ترین زن دنیاست.»

گفته می‌شود جواد کاظمیان پس از تماشای فیلم مالنا، مالنا (به ایتالیایی: Malèna) فیلمی ایتالیایی به کارگردانی جوزپه تورناتوره با بازی مونیکا بلوچی محصول سال ۲۰۰۰ عاشق او شده است.

او حتی در یک پست اینستاگرامی و با انتشار بُرشی از فیلم مالنا نوشته بود:
صحنه‌هایی از فیلم مالنا و بازی بی نظیر زن قرن، زن رویاها، بانو مونیکا بلوچی.

اما بخوانید از واکنش کاربران فضای مجازی که بسیار جالب و قابل تأمّل است. با ما همراه باشید:

* عشق کیلویی چند؟

کاربری به نام محسن نوشت: برایش متاسفم که عمری را با رویا زندگی می‌کند! من همیشه فکر می‌کردم اینجور هوس‌ها مربوط به زمان نوجوانی است! درک نمی‌کنم؟!

کاربر دیگری نوشت: (..)، چقدر حقارت آمیز!

یوسف نوشت: زده به سرش، خدایا شفا بده همه بیماران روانی رو.

اسگل... تنها کامنتیه که میشه داشت.

ناشناسی نوشت: برو بابا، عشق کیلویی چند؟!

یکی هم کامنت عجیبی گذاشت: از بس بی دینی!

یک کاربر ناشناس هم اینگونه اعتراض کرد:
آدم عاشق هم میشه، حداقل عاشق یه آدم پاک و سالم بشه نه عاشق یه بازیگر هرزه هالیوود که طبل رسوایی اخلاقیش تو عالم پیچیده...

ناشناسی نوشت: مریضه این جواد؟

یکی دیگر از کاربران نوشت: جواد اینا همش گریمه گول نخور!
 

* اهمیّت دادن کاربران به سن و سال مونیکا بلوچی

گروهی دیگر از کاربران هم به سن خانم مونیکا بلوچی ۵۴ ساله اشاره کردند:

- وای خدای من، این زن پنجاه و چهار سالشه... جواد چند سالشه؟ معلوم نیست چند تا شوهر داشته!

- بابا اینکه مادربزرگته جواد جون... استغفرالله بابا خجالت بکش. جون جواد بی خیال.

- خوشگل بوده، پیر شده گردنش چروک و حال به هم زنه!

*مشکل زبان:

عده‌ای از کاربران هم گفتند بر فرض محال که جواد به مونیکا رسید با مانع زبانی چه باید کرد؟ یکی نوشت: جواد برو زبان ایتالیایی یاد بگیر!

البته عده اندکی هم بودند که ابراز عشق جواد کاظمیان به مونیکا را ستودند و آن را شجاعانه توصیف کردند.

کاربری به نام سارا نوشت:
واقعا به نظرم هیچ ایرادی نداره آدم یکی رو تا این حد دوست داشته باشه. من خودم از ۱۱ سالگی عاشق دیوود بکهام هستم؛ بچه ام دارم ... حالا مثلا چی میشه؟


برچسب ها: تدبیر24 ، توهین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها