بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
جواد خیابانی اعلام کرد قرار است این هفته چه برنامه‌ای به‌جای نود پخش شود.
تدبیر24»دیروز با مرور جدول پخش برنامه های شبکه سه سیما مشخص شد برنامه عادل فردوسی پور این دوشنبه شب پخش نخواهد شد. در حالی که عادل خودش اعلام کرده بود: " ما مطابق روال سالیان قبل که در هفته‌هایی که بازی‌های لیگ تعطیل بود برنامه داشتیم، تمام کارهای برنامه را انجام می‌دهیم و با هماهنگی مدیر محترم گروه ورزش، هفته قبل در برنامه ٩٠ اعلام کردم که دوشنبه این هفته درباره چه موضوعاتی برنامه داریم."

با این وجود اما انگار پخش نشدن برنامه این هفته قطعی شده. چراکه دیشب در برنامه گزارش ورزشی و در جریان بازی هلند و آلمان جواد خیابانی بارها تاکید کرد که طی شب های آینده رقابت های لیگ ملت های اروپا از شبکه سه پخش خواهد شد. با این حساب و با توجه به تاکید خیابانی و جاودانی در برنامه گزارش ورزشی روی پخش دیدار اسپانیا و انگلیس مخاطبان میلیونی نود باید تا هفته بعد برای تماشای این برنامه صبر کنند.

برچسب ها: تدبیر24 ، جایگزین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها