بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
نانسی عجرم در ماه آگوست با انتشار عکسی از دو دخترش در اینستاگرام به همه شایعات، رنگ واقعیّت بخشید. در این عکس «ایلا» و «میلا» با در دست گرفتن نوشته هایی، پرده از یک راز برداشتند:
تدبیر24»نانسی عجرم چندی پیش با شکمی برآمده در یک کنسرت در جشنواره اعیاد بیروت (Beirut Holidays) حاضر شد. شکل و شمایل جدید نانسی، باعث شد تا شایعه بارداری او در میان هوادارنش قوّت بگیرد. نانسی عجرم در ماه آگوست با انتشار عکسی از دو دخترش در اینستاگرام به همه شایعات، رنگ واقعیّت بخشید. در این عکس «ایلا» و «میلا» با در دست گرفتن نوشته هایی، پرده از یک راز برداشتند: ما به زودی خواهر بزرگ می‌شویم؛ و به این ترتیب نانسی عجرم خبر سومین بارداری خود را به گوش دنبال کنندگان خود رساند.

او ده سال پیش با فادی الهاشم، دندانپزشک معروف لبنانی ازدواج کرد و صاحب دو دختر شد. بنا به گزارش مجله (لیالینا) سونوگرافی نشان داده که فرزند سوم نانسی عجرم دختر است. نانسی از اینکه فرزند سومش هم یک دختر است و مادر سه دختر خواهد بود ابراز خوشحالی کرده و در مصاحبه با برنامه Trending گفته که سعی کردم تا غذا‌هایی بخورم که جنینم دختر شود!

خوشحالی خواننده معروف بعد از خبر بارداری دختر سوم

ایلا و میلا خبر بارداری مادر خود را با این نوشته ها اعلام کردند

 

خوشحالی خواننده معروف بعد از خبر بارداری دختر سوم

نانسی با انتشار این عکس نوشته: ارزنده ترین لحظه ی زندگی من

 

خوشحالی خواننده معروف بعد از خبر بارداری دختر سوم

 نانسی در دوران بارداری

خوشحالی خواننده معروف بعد از خبر بارداری دختر سوم

برچسب ها: تدبیر24 ، خواننده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها