بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
تدبیر24»از ابتدای سال 97 که نوسان قیمت دلار به شدت افزایش داشت و تقریبا قیمت دلار را باید ساعتی چک می کردیم طبیعی است که برخی از کالا ها که مستقیم با ارز در ارتباط هستند قیمت تمام شده آنها تغییر کند.

اما نکته جالب اینجا است که در همین بین کالاهایی افزایش قیمت دادند که تمام فرایند تولید آنها داخلی بوده و هیچ ربطی به قیمت دلار و قیمت طلا و ارزهای دیگر نداشتند.

یکی از جالب ترین محصولاتی که در این بین هیاهوی قیمت دلار افزایش قیمت داد خشکبار بود، به خصوص پسته که خیلی این افزایش قیمتش به چشم آمد تا جایی که امروز قیمت پسته از 160هزار تومان تا 220هزار تومان در بازار فروخته می شود.

ما در کشور تمام نیاز داخلی را در رابطه با پسته جوابگو هستیم و این محصول تماما در باغ های کشور خودمان تولید می شود آب ایرانی، خاک ایرانی، کارگر ایرانی و هرآنچه که نیاز دارد برای تولید پسته داخلی ایست اما بازاری ها اصلا به این موضوع اعتقادی

ندارند و قیمت ها را هر چقدر دوست دارند می فروشند.

ای کاش مسئولانی که در این ارتباط باید جوابگو باشند را امروز پیدا کرد از انها بپرسیم واقعا چرا؟؟؟

در آخر اگر شما هم اگر پیشنهادی دارید برای قیمت محصولاتی که واقعا با دلار نباید گران می شدند برای پیام بگذارید تا بتوانیم راجب آنها هم مقالاتی را تهیه کنیم تا مسئولان توجه بیشتری به بازار آنها داشته باشند.

منبع : اطلاع نیوز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها