بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
سرمربی تیم ملی که به نظر می رسید شب آرامی در یک بازی دوستانه خانگی خواهد داشت شنونده شعارهای مخالفانش بود تا در نشست خبری بعد از بازی به شنیدن نواهای یک کنسرت آزاردهنده و البته نوازنده‌های این کنسرت اشاره کند.
تدبیر24»کارلوس کی‌روش شب گذشته و در بازی دوستانه تیم ملی ایران با با بولیوی به محض ورود به زمین مسابقه در کمال تعجب با تشویق نام برانکو ایوانکوویچ روی سکوها مواجه شد که اتفاقی کم‌سابقه به شمار می‌رفت اما با توجه به منازعات اخیرش با حمید استیلی شنیده شدن این شعار از جانب سکوهای پرسپولیسی چندان عجیب به نظر نمی‌رسید. این اما پایان شب سخت کی‌روش در آزادی نبود. در حالی که چهره سرمربی تیم ملی پس از شنیدن این شعارها برافروخته به نظر می‌رسید دقایقی بعد با گشوده شدن دروازه ایران مقابل بولیوی همان سکوها این بار به تشویق سیدجلال حسینی پرداختند تا به کی‌روش نشان دهند با تصمیمات ماه‌های اخیرش موافق نیستند.

سرمربی تیم ملی که به نظر می رسید شب آرامی در یک بازی دوستانه خانگی خواهد داشت شنونده شعارهای مخالفانش بود تا در نشست خبری بعد از بازی به شنیدن نواهای یک کنسرت آزاردهنده و البته نوازنده‌های این کنسرت اشاره کند.

کی‌روش همچنین در دقایق پایانی مسابقه بسیار عصبی بود تا جایی که بعد از بازی با یکی از توپ جمع‌کن‌های کنار زمین به دلیل تاخیر در تحویل دادن توپ به بازیکنان درگیر شد.

پرده آخر، حضور سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری بعد از  مسابقه مقابل بولیوی بود به گونه‌ای که گویی همه ارکان و بخش‌های مختلف جامعه فوتبال را علیه خودش می‌دید و با صراحت گفت: ما لایق حداقل احترام هستیم، اگر ما را نمی‌خواهید به صراحت مقابل ما بایستید و بگویید!



برچسب ها: تدبیر24 ، تشویق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها