بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
مدافع چپ پرسپولیس در دیدار با نود ارومیه شاید به عنوان وینگر به بازی گرفته شود.
تدبیر24»شایان مصلح توانایی بازی در سمت چپ خط دفاع را داراست و البته به خاطر حضور محمد انصاری که یک مدافع خوش فکر و بااستعداد به شمار می‌رود، معمولا شایان را روی نیمکت می‌بینیم، اما از آنجا که پرسپولیس مقابل نود ارومیه به شدت با کمبود بازیکن مواجه است، این احتمال وجود دارد که مصلح تغییر پست داده و در غالبی تازه به ترکیب اصلی برگردد.
یکی از نزدیکان پرسپولیس برای مان شرح داد که شاید شایان مصلح توسط برانکو به عنوان هافبک چپ یا حتی وینگر چپ بازی کند. البته شایان در همین فصل، چند بار در چنین پستی برای تیمش به میدان رفته بود، اما آن طور نبود که از ابتدا، وینگر یا هافبک چپ باشد بلکه برای دقایقی در این پست عرض اندام کرد، اما حالا امکان دارد او را از ابتدا و در ترکیب اصلی در کنار مهاجمان تیم ببینیم.
برچسب ها: تدبیر24 ، شایان مصلح
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها