بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
سالن کنسرت، تشریفات رسمی و برگزاری بزرگ ترین همایش های بین المللی به طور همزمان در یکی از مجموعه های دنیا بزرگ قابل دسترس است: مرکز هنر تایوان.

تدبیر24»طراحی سازه موجدار پروژه توسط معمار و مهندس هلندی، mecanoo و همکاران به اجرا رسیده است و شامل طراحی سالن اپرا با 2236 صندلی، سالن کنسرت با 1981 صندلی، سالن تئاتر و همایش با 434 صندلی و یک آمفی تئاتر روباز می باشد. این مجموعه بزرگترین مرکز فرهنگی بین المللی برای آسیای شرقی محسوب می شود.

به گزارش آرل، قلب مجموعه شامل یک محدوده گسترده و عظیم است و با پیچ و خم های فراوان مسیر کاربران و مراجعه کنندگان به سمت سالن مد نظر هدایت می کند. سالن مرکزی مجموعه یک فضا تعاملی برای ایجاد ارتباط بین عموم به شمار می رود و شامل طیف گسترده ای از برنامه های عمومی می باشد. مجموعه هنری تایوان با تأثیرپذیری از مفهوم درختان بانیان و شیوه رشد آنها شکل گرفته است. ساختار گسترده سقف شامل سازه های فضاساز و ترکیبی است تا طیف گسترده ای از توابع را پوشش داده و به هم مرتبط سازد.

بزرگترین مجموعه هنری جهان افتتاح شد+عکس

سازه فولادی مجموعه بر اساس همکاری بین یک کشتی ساز هلندی و معمارن بوده است تا ساختار از کشش و استقامت بالایی برخوردار باشد و بتواند وزن کنسول های بلند در طول آتریوم مرکزی و سالن های برگزاری نمایش را تحمل کند. فضای زیر سالن های سرپوشیده، یک محل برای عموم مردم و علاقمند به هنرهای نمایشی است تا تمرینات خیابانی خود را در این فضاها انجام دهند.

آمفی تئاتر روباز مجموعه نسبت به ساختار منحنی خلق شده و از تمام استانداردها و ضوابط طراحی تئاتر برخوردار می باشد. ساختار رو باز آمفی تئاتر با نگرش نسبت به اقیلم و آب و هوای گرمسیری منطقه برگیزیده شده، و فرم منحنی آن باد خُنک تابستانی را به درون پلازای مرکزی هدایت می کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، مجموعه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها