بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد در یک عملیات پیشدستانه طرح‌های گروه تروریستی داعش برای هدف قرار دادن زائران اربعین حسینی را خنثی کرده است.

تدبیر24»بر اساس بیانیه فرماندهی عملیات بغداد، نیروهای امنیتی تیپ 22 پیاده فرماندهی عملیات بغداد توانستند عملیات پیشدستانه‌ای را بر اساس اطلاعات دقیق انجام دادند که طی آن یک انبار بزرگ تسلیحات و مواد منفجره را در الطارمیه در شمال بغداد کشف کردند که تروریست‌های داعشی آنها را برای انجام عملیات تروریستی آماده کرده بودند

خنثی شدن طرح داعش برای حمله به زائران اربعین

 

این بیانیه آورده است اقدام داعشی‌ها در مخفی کردن این تجهیزات در زیر زمین مانع تلاش‌های نیروهای امنیتی برای رسیدن به این تحهیزات و خنثی کردن طرح‌های تروریستی برای حمله به زائران اربعین امام حسین(ع) نشد.

خبر دیگر اینکه الفرات از هلاکت سه تروریست داعشی در کرکوک خبر داد. بر اساس این گزارش، نیروهای حشد شعبی امروز جمعه سه تروریست داعشی از جمله یک سرکرده آنها را در یک کمین محکم در جنوب غربی کرکوک به هلاکت رساندند.

برچسب ها: تدبیر24 ، داعش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها