بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مسعود مرادی سرپرست تیم سازنده لامبورگینی ایرانی به شهروند می گوید: کار ساخت لامبورگینی ایرانی چهار سال پیش شروع شد و بیش از هرچیز مطالعه و تحقیق وقت ما را گرفت. او می گوید چون از تولید این خودرو اهداف تجاری داریم اجازه بدهید رقم هزینه شده را اعلام نکنم.

تدبیر24»مرادی درباره شباهت نسخه الی و بدلی می گوید: اندازه و ابعاد دقیقا مشابه نسخه خارجی است و فقط شیشه جلوی خودرو را از خارج تهیه کردیم که بعدها متوجه شدیم همان را هم می توانیم در داخل تولید کنیم.

مرادی همچنین ادعا میکند که انقدر شباهت نسخه ایرانی و خارجی زیاد است که توانایی تشخیص آن جز از اهالی فن خارج است و کسی متوجه تفاوت های جزئی نمی شود.

مرادی همچنین در پایان می گوید اگر سرمایه گذار مناسبی پیدا شود می توانیم تا 150 نمونه در سال لامبورگینی ایرانی تولید کنیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، لامبورگینی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها